افشای پشت پرده خیانت های شهاب حسینی به همسرش + تصاویر لو رفته

امین فردین در ویدیویی جدید از خیانت های شهاب حسینی به همسرش و ماجرای رل زدنش با هستی مهدوی و ترانه علیدوستی، و ازدواج دومش پرده برداشت.

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در شمعی در باد (۱۳۸۲) و رستگاری در هشت و بیست دقیقه (۱۳۸۳) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نیز با ایفای نقش در فیلم فروشنده توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. او در سال ۱۳۹۸ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را کسب کرد. نقش‌های او در نمایش خانگی، شامل شهرزاد (۱۳۹۴–۱۳۹۷) و پوست شیر (۱۴۰۱–۱۴۰۲) می‌شوند.

خیانت های شهاب حسینی به همسرش

خیانت های شهاب حسینی به همسرش

رل زدن شهاب حسینی با هستی مهدوی ، رابطه شهاب حسینی با ترانه علیدوستی و پشت پرده ازدواج دوم شهاب حسینی تمامی مواردی هستند که امین فردین، خبرنگار ایرانی مقیم خارج در ویدیوی جدیدش به آن‌ها پرداخته است. چقدر به حرف‌ها و سندهایی که او نشان می‌دهد باور دارید؟

خانم قنبرزاده در سن 16 سالگی در سال 1374 با آقای شهاب حسینی ازدواج کردند و صاحب دو فرزند به نام محمد امین و امیر علی هستند. در طی سال‌ها شهاب حسینی بارها به خانم قنبرزاده (به گفته امین فردین) خیانت کرده است.

نحوه آشنایی شهاب حسینی و ساناز ارجمند:

ساناز ارجمند به عنوان عکاس در برنامه همرفیق فعالیت داشت که از همانجا با یکدیگر آشنا شدند و تصمیم به ازدواج گرفتند.


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *