تماشا کنید: شوخی های جنجالی مریلا زارعی با رضا عطاران

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی و شبکات اجتماعی مبنی بر شوخی های جنجالی مریلا زارعی با رضا عطاران در فضای مجازی وایرال شده است.

اخیرا بخشی از یک مراسم و جشن سینمایی در سال 1390 در فضای مجازی به انتشار رسیده و بسیار مورد اهمیت واقع شده است. در این ویدئو مریلا زارعی، بازیگر ایرانی، هنگام معرفی کردن رضا عطاران، حرف‌های جالبی می‌زند.

در ادامه می‌توانید ویدئو شوخی‌های جالب مریلا زارعی در حضور مهران مدیری را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

استایل ساده مریلا زارعی کولاک کرد

چهره جدید رضا عطاران شوکه تان می‌کند

شوخی های جنجالی مریلا زارعی با رضا عطاران

این ویدئو که کمتر دیده شده، شوخی‌های مریلا زارعی با مهران مدیری وقتی میخواهد رضا عطاران را معرفی کند، را به نمایش گذاشته می‌شود.

شوخی های جنجالی مریلا زارعی با رضا عطاران
معرفی شدن رضا عطاران توسط مریلا زارعی, شوخی های مریلا زارعی با مهران مدیری, معرفی کردن رضا عطاران توسط مریلا زارعی و مهران مدیری در سال 90

شوخی های مریلا زارعی با مهران مدیری

در ادامه می‌توانید معرفی شدن رضا عطاران توسط مریلا زارعی را ببینید:

مریلا زارعی، متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳، بازیگر ایرانی است. او برای فیلم‌های سربازهای جمعه (۱۳۸۲)، شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲) و زیر سقف دودی (۱۳۹۵) برنده سه جایزه از جشنواره فیلم فجر شده‌است. زارعی برای مجموعهٔ مانکن (۱۳۹۸) جایزه حافظ دریافت کرد.

مریلا زارعی در نطنز به دنیا آمد. وی فارغ‌ التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. زارعی برای اولین بار با فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) در سینما حضور پیدا کرد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌ است. از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده‌است.

 

بیشتر بخوانید:

سوتی مهران مدیری درباره ازدواج

 

معرفی کردن رضا عطاران توسط مریلا زارعی و مهران مدیری در سال 90

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شوخی های جنجالی مریلا زارعی با رضا عطاران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *