ببینید: چهره متفاوت شهره سلطانی شوکه تان می کند! +[پس گرفتن جنجالی امضا توسط شهره سلطانی]

عکسی با عنوان چهره متفاوت شهره سلطانی در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی تصویری از شهره سلطانی بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که چهره او را کاملا متفاوت با گذشته نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید شهره سلطانی همراه ما بمانید.

چهره متفاوت شهره سلطانی

جدید ترین عکس شهره سلطانی

به گزارش منابع خبری:

شهره سلطانی بازیگر خوب و محبوب ایران است. شهره سلطانی تصویری از خود منتشر کرده است که بازتاب فراوانی را در پی داشته است. در ادامه می‌توانید چهره جدید شهره سلطانی را مشاهده کنید:

چهره متفاوت شهره سلطانی
چهره متفاوت شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر

شهره سلطانی در برنامه‌ای رادیویی نسبت به حواشی جنبشِ «می‌تو» واکنش نشان داد و اعلام کرد که مدتی است به پس گرفتن امضایِ خودش از این بیانیه فکر می‌کند و دلش می‌خواهد این کار را بکند. در ادامه با خبر شهره سلطانی جنبش می تو همراه فیگار بمانید.

امضاء شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر
شهره سلطانی می‌تو, امضاء شهره سلطانی, شهره سلطانی جنبش می تو

شهره سلطانی می‌تو

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که بیانیه 800 زن را در ارتباط با جنبش «می‌تو» امضاء کرده در جریانِ گفت‌وگو با برنامه رادیویی «استودیو هشت» رادیو نمایش به این نکته اشاره کرد: “آن زمان فکر نمی‌کردم چنین رویکردی پیدا کند، من بیانیه را امضاء کردم تا از صنفم و از جامعه زنان حمایت کنم و هرگونه خشونتی را نفی کنم اما هرگز فکر نمی‌کردم جریان به این سمت برود.

وی در پاسخ به مجری درباره امضای این بیانیه عنوان کرد که  خیلی متاسف و خیلی ناراحت است. سلطانی درباره ماجرای «می تو» تصریح کرد: آنچه این روزها دست رویش گذاشته اند و می‌خواهند جامعه هنری را تخریب کنند واقعا وجود ندارد. وی در بخشی دیگر بیان کرد: من خیلی ناراحتم و می‌خواهم امضایم را پس بگیرم، مدتی است روی آن فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *