تریلر غیر رسمی سوپرمن لگسی که توسط طرفداران ساخته شد

پس از اینکه خبر ساخت دنیای جدیدی از دی سی توسط جیمز گان شد، انتشار تریلر غیر رسمی سوپرمن لگسی توسط هواداران به انتشار رسید.

تریلر جدید طرفداران Superman: Legacy، یکی از عناصر کلیدی بزرگ دنیای سینمایی مارول را با دنیای آینده جیمز گان DC تطبیق می‌دهد. در حالی که چندین قهرمان دی سی در حال پیوستن به Superman: Legacy هستند، یک تریلر جدید از طرفداران، فیلم آینده، یکی از عناصر معروف دنیای سینمایی مارول را در دنیای DC نشان می‌دهد.

انتشار تریلر غیر رسمی سوپرمن لگسی توسط هواداران

تریلر غیر رسمی سوپرمن لگسی که توسط طرفداران ساخته شد

DCEU امسال، اجرای خود را به پایان می‌رساند تا دنیای DC جدیدی از جیمز گان و پیتر سافران از طریق استودیو دی‌سی زنده شود. Superman: Legacy اولین فیلم مناسب در گام نخست، خدایان و هیولاها را با چندین فیلم و نمایش دیگر در دست ساخت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

توضیح جیمز گان درباره صرف نظر از داستان کلارک کنت در Superman: Legacy

توضیح جیمز گان رئیس DCU برای کم بودن فیلم های ابرقهرمانی

دیوید کورنس‌وت رسما قرار است در نقش نسخه سینمایی بعدی مرد پولادین در فیلم میراث سوپرمن بازی کند؛ اما او تنها ابرقهرمانی نخواهد بود که در فیلم گان حضور خواهد داشت. دنیای آینده DC قبلاً چندین قهرمان را برای Superman: Legacy انتخاب کرده است، زیرا گان فرنچایز جدید را راه‌اندازی می‌کند.

انتشار تریلر غیر رسمی سوپرمن لگسی توسط هواداران
تریلر فن مید سوپرمن لگسی

تریلر غیر رسمی superman legacy

در ادامه می‌توانید تریلر ساخته شده توسط هواداران سوپرمن را ببینید:

Screen Culture اخیراً تریلر جدیدی از طرفداران Superman: Legacy را منتشر کرده است تا به مخاطبان ایده‌ای نسبت به شکل ظاهری این فیلم بدهد. این فیلم دنیای DC را در نوری مشابه با MCU تصور می‌کند؛ جایی که کلارک کنت هویت واقعی خود را به دنیا نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های DC دی سی تا سال 2025

ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های دی سی تا سال 2025

تریلر طرفداران Superman: Legacy یک سوال جالب را مطرح می‌کند که چگونه دنیای DC با مفهوم هویت‌های مخفی مقابله خواهد کرد. در MCU، به خصوص از زمان پایان نمادین Iron Man در سال 2008، ایده داشتن هویت های پنهان حداقل بوده است، زیرا اکثر ابرقهرمانان آن دنیا زندگی دوگانه ای ندارند. تا این مرحله، حتی در فاز 4 و 5، تنها تعداد معدودی از قهرمانان MCU وجود دارند که توانسته‌اند هویت واقعی خود را مخفی نگه دارند.

تریلر ساخته شده توسط هواداران سوپرمن

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار تریلر غیر رسمی سوپرمن لگسی توسط هواداران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *