عکس و استایل جدید بهنام شرفی و یکتا ناصر در پشت صحنه تئاتر جدیدشان

تصویری از استایل جدید یکتا ناصر در کنار بهنام شرفی در پشت صحنه تئاتر جدیدشان منتشر شد که توجه هواداران آن‌ها را جلب کرده است. تصویر را در ادامه تماشا کنید.

استایل جدید یکتا ناصر در کنار بهنام شرفی

تصویری از پشت صحنه تئاتر جدید یکتا ناصر و بهنام شرفی در فضای مجازی انتشار یافت. در ادامه تماشا کنید:

پشت صحنه تئاتر جدید یکتا ناصر و بهنام شرفی
پشت صحنه تئاتر جدید یکتا ناصر و بهنام شرفی

بیوگرافی بهنام شرفی

بهنام شرفی (زاده ۲۳ مهر ۱۳۶۰ در ملایر) بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما اهل ایران است. وی دارای مدارک کاردانی در رشته روابط عمومی و کارشناسی در رشته هنرهای نمایشی گرایش تئاتر کاربردی است. تکنیک‌های بازیگری را در کلاس‌های استاد سمندریان فرا گرفت.

از سال ۱۳۸۱ با اجرای تئاتر به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد. در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش تئاتر خیابانی برای نمایش اعترافات یک مستأجر و در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش مسابقه تئاتر ایران – الف برای بازی در نمایش آبی مایل به صورتی شد.

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *