درگذشت معشوقه سابق بازیگر خوب بد زشت

به تازگی خبری با موضوع درگذشت معشوقه سابق بازیگر خوب بد زشت به انتشار رسیده است که میان کاربران فضای مجازی بازخورد زیادی داشته است.

رکسان تونس معشوقه سابق کلینت ایستوود که به مدت 14 سال با این بازیگر و کارگردان رابطه داشت پس از یک دوره کوتاه بیماری در 93 سالگی درگذشت. ایستوود همچنین بازیگر فیلم خوب بد زشت بوده است.

درگذشت معشوقه سابق بازیگر خوب بد زشت

مرگ معشوقه ایستوود در 93 سالگی

بازیگر فیلم نابخشوده (Unforgiven) و خوب بد زشت (The Good, the Bad and the Ugly) از این رقصنده دختری 59 ساله به نام کیمبر دارد که با انتشار بیانیه‌ای در روز دوشنبه درگذشت مادرش را تأیید کرده است. او در گفتگو با رادارآنلاین می‌گوید: (کلینت ایستوود) به اندازه من ناراحت است.

تونس بنا بر یک ادعا عشق حقیقی ایستوود بوده و آن‌ها تا پایان رابطه خوبی با یکدیگر داشته‌اند. این دو در سال 1964 با یکدیگر وارد رابطه شدند وقتی که ایستوود با مگی جانسون ازدواج کرده بود. ایستوود و جانسون دو فرزند به نام‌های کایل و الیسون به دنیا آوردند و در سال 1984 پس از 34 سال از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود معرفی شدند

جزئیات کامل آخرین فیلم کلینت ایستوود منتشر شد

درگذشت معشوقه سابق بازیگر خوب بد زشت
درگذشت معشوقه سابق بازیگر خوب بد زشت

فوت تونس معشوقه سابق ایستوود

ایستوود و تونس در سال 1959 آشنا شدند و تا 14 سال با یکدیگر ماندند. تونس در فیلم اکشن و کمدی هر راهی به جز رهایی (Every Which Way But Loose) در سال 1978 نقش کوتاهی بازی کرده است.

در سال 1992 نشریه نشنال اینکوایرر از منبعی نقل کرد که ایستوود به معشوقه‌اش گفته است که حاضر نیست از همسرش به خاطر او جدا شود.ایستوود از سال 1996 تا 2014 نیز با دینا ایستوود ازدواج کرده بود.

یکی از کهنه‌کاران صنعت تلویزیون درباره این دو گفت: ایستوود و تونس سعی نمی‌کردند رابطه خود را پنهان کنند. آنها در صحنه فیلمبرداری درباره اینکه عاشق هم هستند بسیار آشکار رفتار می‌کردند. کلینت بعد از آنکه فیلمبرداری هر صحنه را تمام می‌کرد به سمت رکسان می‌رفت و بامحبت بازوهایش را به دور او حلقه می‌کرد.

درگذشت معشوقه سابق بازیگر خوب بد زشت
مرگ معشوقه ایستوود در 93 سالگی

یک گزارش در سال 1992 به نقل از منبعی ذکر کرده بود که پس از آنکه تونس در اواسط دهه 1960 به ایستوود گفت که منتظرش ازدواج با اوست، ایستوود به او گفت برای ازدواج با او حاضر نیست زنش را ترک کند اما از لحاظ مالی مراقب او و فرزندشان خواهد بود.

همچنین روکسان تونس در نوجوانی و اوایل دهه 20 سالگی اش به بازیگری و رقص علاقه داشت و درنهایت به لس آنجلس رفت تا رویاهایش را دنبال کند. دخترش، کیمبر، نیز گفت مادرش عاشق نقاشی، نوشتن و سفر بود.

مرگ معشوقه ایستوود در 93 سالگی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درگذشت معشوقه سابق بازیگر خوب بد زشت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *