جزئیات کامل آخرین فیلم کلینت ایستوود منتشر شد !

روز گذشته، کلینت ایستوود اعلام کرد که مشغول ساخت یک فیلم جدید است و در ادامه به جزئیات کامل آخرین فیلم کلینت ایستوود خواهیم پرداخت.

پس از اینکه روز گذشته از کلینت ایستوود مصاحبه‌ای در یک پادکست به انتشار رسید، جزئیات فیلم کلینت ایستوود در برخی از خبرگزاری‌ها درباره فیلم آخر کلینت ایستوود بحث‌های جنجالی به پیش افتاد. در ادامه، آخرین ساخته به کارگردانی کلینت ایستوود همراه خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

جزئیات کامل آخرین فیلم کلینت ایستوود

کلینت ایستوود، بیش از شش دهه و نزدیک به 50 فیلم به نام او به عنوان یک بازیگر و کارگردان بازی کرده و حالا به نظر می‌رسد که کلینت ایستوود ممکن است در آینده‌ای نزدیک به حرفه افسانه‌ای خود بپردازد. به گزارش DiscussingFilm، ایستوود در حال آغاز روند کارگردانی فیلمی است که آخرین فیلمش نامیده می‌شود.

درباره جزئیات مربوط به آخرین پروژه ایستوود، شایعه شده است که این فیلم یک اثر هیجان‌انگیز با نام Juror #2 است. گفته می‌شود که داستان روی یک هیئت منصفه در یک محاکمه قتل متمرکز است که متوجه می‌شود ممکن است قاتل باشد و با معضل تسلیم شدن یا دستکاری هیئت منصفه برای فرار از جرم دست و پنجه نرم می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصویری از کلینت ایستوود را ببینید:

جزئیات کامل آخرین فیلم کلینت ایستوود
درباره فیلم آخر کلینت ایستوود

جزئیات فیلم کلینت ایستوود

کلینتون ایستوود جونیور، متولد ۳۱ مه ۱۹۳۰ بازیگر، کارگردان فیلم، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است. ایستوود شهرت جهانیش را با بازی در فیلم‌های سه‌گانهٔ دلار، به نام‌های به خاطر یک مشت دلار، به خاطر چند دلار بیشتر و خوب بد زشت اثر کارگردان ایتالیایی، سرجو لئونه کسب کرده‌است.

ایستوود برای دو فیلم نابخشوده و محبوب میلیون دلاری علاوه بر نامزدی‌اش برای دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر، توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهترین فیلم را برای خود کسب کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *