بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود معرفی شدند !

پس از اینکه کلینت ایستوود در 92 سالگی اعلام کرد که فیلم جدیدی خواهد ساخت، خبر معرفی بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود نیز منتشر شد.

کلینت ایستوود، کارگردان و بازیگر آمریکایی فیلم‌های وسترن، پس ازاینکه اعلام کرد فیلم جدیدی در راه دارد، بامداد امروز بازیگران اصلی فیلم کلینت ایستوود تحت عنوان معرفی بازیگرهای فیلم Clint Eastwood معرفی شدند.

2 عدد از بازیگران جدیدترین اثر کلینت ایستوود معرفی شدند که گویی از عناصر اصلی فیلم او می‌باشند.

معرفی بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود

کلینت ایستوود، بازیگر و فیلمساز افسانه‌ای، در حال ساختن پروژه بعدی خود با برنامه ریزی برای کارگردانی هیئت منصفه شماره 2 است. این فیلم، تحت عنوان برادران وارنر ساخته می‌شود و نیکلاس هولت و تونی کولت نقش‌های اصلی این فیلم را بازی خواهند کرد.

ایستوود این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از جاناتان آبرامز کارگردانی خواهد کرد. او همچنین در کنار آدام گودمن، تیم مور، جسیکا مایر و مت اسکینا این پروژه را تولید خواهد کرد. تهیه کنندگان اجرایی الن گلداسمیت وین و جرمی بل هستند.

داستان فیلم عضو شماره ۲ هیات منصفه، درباره محاکمه یک متهم به قتل است و شخصیت اصلی آن یکی از اعضای هیات منصفه با بازی هولت خواهد بود که متوجه می‌شود ممکن است خود او عامل کشته شدن قربانی ماجرا باشد.

در ادامه می‌توانید بازیگران اصلی فیلم کلینت ایستوود را ببینید:

معرفی بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود
بازیگران جدیدترین اثر کلینت ایستوود

معرفی بازیگرهای فیلم Clint Eastwood

مدیران برادران وارنر، در حال نزدیک شدن به چراغ سبز پروژه هستند و تولید آن در ژوئن و پس از تولد 93 سالگی ایستوود در 31 می آغاز می‌شود. آخرین فیلم ایستوود که برنده اسکار برای «نابخشوده» و «عزیزم میلیون دلاری» شد، «گریه کن ماچو» محصول 2021 بود که یک وسترن مدرن امروزی بود.

فیلم‌شناسی داستانی ایستوود، چه در جلو و چه در پشت دوربین، شامل «هری کثیف»، «خوب، بد و زشت»، «رودخانه عرفانی»، «نامه‌هایی از ایوو جیما» و «تک تیرانداز آمریکایی» است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *