پشت پرده ثبت‌نام شهربانو منصوریان به عنوان نماینده مجلس + تعریف او از علیرضا دبیر

در مصاحبه‌ای مشخص می‌شود که شهربانو منصوریان کاندیدای مجلس شده است. پشت‌پرده ثبتنام شهربانو منصوریان به عنوان نماینده مجلس چیست؟

ثبتنام شهربانو منصوریان به عنوان نماینده مجلس

شهربانو منصوریان (زاده ۸ بهمن ۱۳۶۴ در سمیرم) ووشوکار اهل ایران است. او هم‌چنین خواهر الهه و سهیلا منصوریان، دیگر ووشوکاران اهل کشور ایران است. از افتخارات وی می‌توان به کسب ۵ مدال طلا در مسابقات ووشو قهرمانی جهان اشاره کرد.

شهربانو منصوریان کاندیدای مجلس شد
شهربانو منصوریان کاندیدای مجلس شد

تعریف ویژه شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر

تعریف ویژه شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر در این مصاحبه توجه‌ها را جلب کرد. او از امکاناتی که برای کشتی‌گیرها فراهم شده است می‌گوید و انتظار دارد که برای بانوان رزمی کار نیز همین امکانات فراهم شود. اما پشت پرده کاندید مجلس شدن شهربانو منصوریان چیست؟ او در انتهای مصاحبه می‌گوید که:

می‌خواهم در ووشو یه حرکتی بزنم یه خوابگاهی درست کنم، به خاطر همین برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردم.

پشت پرده کاندید مجلس شدن شهربانو منصوریان را از زبان خودش بشنوید:


الهه منصوریان به هم‌راه خواهرش شهربانو در طی یک برنامه ضبط‌شده محاوره‌محور در خصوص ماجرای چادری شدنشان گفتند که الهام چرخنده بازیگر سینما با وعده‌های مالی شامل خانه و خودرو به‌علاوه ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد به ازای هر نفرشان به پیش آن‌ها آمده و از آن‌ها خواست تا با هدف تبلیغات چادری شوند. آن‌ها اظهار داشتند که پس از انجام اعمالی که درخواست شده بود و علی‌رغم استفاده از چادر با گذشت چند سال خبری از وفای‌عهد چرخنده نشده و چیزی دریافت نکردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *