اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال قرار گرفت + مصاحبه 60 ثانیه ای با کریستوفر نولان

روز گذشته، فیلم اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال قرار گرفت و این رکورد، یکی از دستاوردهای بزرگ نولان محسوب می‌شود.

فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان، همچنان در باکس آفیس اوج می‌گیرد و حالا به یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین فیلم‌های دارای رتبه R تبدیل شده است.

اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال قرار گرفت

اوپنهایمر در کنار بهترین فیلم های رده سنی بزرگسال

اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال
اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال

اوپنهایمر به انفجار باکس آفیس خود ادامه می‌دهد؛ زیرا فیلم کریستوفر نولان که داستان ساخت اولین سلاح هسته‌ای را روایت می‌کند، به یکی از 10 فیلم پرفروش با رتبه R تبدیل می‌شود.

مصاحبه 60 ثانیه ای با کریستوفر نولان کارگردان فیلم اوپنهایمر

چندی پیش، ویدیویی از حرف های کریستوفر نولان در برنامه 60 ثانیه ای در رسانه های مجازی منتشر شده که حرف جالب این کارگردان بزرگ را میتوانید ببینید. کلیپ فیلم تند و جذاب بود، اما از نظر طرح به طور خاص آشکار کننده نبود، بنابراین لازم نیست نگران مطالعه بیشتر این قطعه باشید. من هیچ اسپویلری برای ارائه ندارم.

بیشتر بخوانید:

سکانس جنسی اوپنهایمر برای نولان دردسر ساز شد !

گفتگوی کریستوفر نولان و کیلین مورفی درمورد ساخت فیلم اوپنهایمر

بعد از نمایش فیلم، به قسمتی از هالیوود و محله‌ای سرسبز و آرام و به نظر می‌رسید که یک اقامتگاه تغییر کاربری داده شده بود که به عنوان یک استودیوی برش کار می‌کرد، رفتم، در آنجا با نولان در مورد چگونگی انتخاب جی. رابرت اوپنهایمر، کارگردان معمایی فیلم صحبت کردم. آزمایشگاه لوس آلاموس که بمب اتمی را به‌عنوان موضوع یک فیلم بازار انبوه به وجود آورد.

اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال قرار گرفت
اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال قرار گرفت

حرف های کریستوفر نولان در برنامه 60 ثانیه ای

در ادامه می‌توانید سخنان کریستوفر نولان در برنامه 60 ثانیه ای را ببینید:

اوپنهایمر حتی با در نظر گرفتن گستره وسیع آثار قبلی و تمایل به داستان سرایی نوآورانه، انتخابی جاه طلبانه برای موضوع به نظر می رسد. داستان جی رابرت اوپنهایمر، به اصطلاح پدر بمب اتمی، مطمئناً فاقد یک جاروی تاریخی نیست. اوپنهایمر یک شخصیت کلیدی در انقلاب فیزیک بود که در دسامبر 1938 آغاز شد، زمانی که فیزیکدانان لیز مایتنر و اتو فریش دریافتند که چیزی که قبلا غیرممکن تصور می شد در واقع در حال وقوع است:

“یک هسته اورانیوم به دو قسمت تقسیم شده است. نظریه‌پردازی و آزمایش‌های بعدی دانشمندان را بر آن داشت تا تأیید کنند که یک واکنش زنجیره‌ای از چنین «شکاف‌های» اتمی امکان‌پذیر است. و اینکه چنین واکنش زنجیره‌ای می‌تواند منجر به آزاد شدن عظیم انرژی شود که از آنچه مواد منفجره معمولی تولید می‌کنند، کوتوله می‌کند.”

سخنان کریستوفر نولان در برنامه 60 ثانیه ای

بیشتر بخوانید :

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص اوپنهایمر در کنار پردرآمدترین فیلم های بزرگسال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *