خوانندگی یوسف تیموری در مسابقه چیدمانه ؛ آهنگ بغض ترانه رضا صادقی

یوسف تیموری و مریم مومن اولین شرکت‌کننده‌های مسابقه چیدمانه (دکوراسیون داخلی) بودند. ویدیوی خوانندگی یوسف تیموری در مسابقه چیدمانه را در ادامه ببینید.

حضور یوسف تیموری در برنامه چیدمانه

میهمان برنامه اول چیدمانه با اجرای لیلا اوتادی، یوسف تیموری و مریم مومنی بودند. جزئیات برنامه را در لینک ذیل بخوانید:

خوانندگی یوسف تیموری در مسابقه چیدمانه

در یکی از چالش‌های برنامه چیدمانه، با انتخاب یک جعبه، نام ترانه‌ای برای آن‌ها نمایان می‌شود. مریم مومن باید خواننده را حدس بزند و یوسف تیموری آن را بخواند. آهنگ بغض ترانه از رضا صادقی چالش یوسف تیموری و مریم مومن بود. بغض ترانه رضا صادقی با صدای یوسف تیموری را در ادامه ببینید:

پارت اول خوانندگی یوسف تیموری در چیدمانه :


پارت دوم خوانندگی یوسف تیموری اهنگ رضا صادقی :


پارت سوم خوانندگی یوسف تیموری در مسابقه چیدمانه :


یوسف تیموری در کنار ماشا راد در دبی

در فضای مجازی از مارشا راد متن زیر را منتشر کرده‌اند:

ماشا راد یک بلاگر و تهیه‌کننده محتوای دیجیتال ایرانی است. وی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب فعالیت می‌کند و محتوای متنوعی را در زمینه‌های مختلف از جمله زندگی روزمره، سفر، آرایش و مد، طبخ و سبک زندگی به اشتراک می‌گذارد. ماشا راد با سبک خودش در ساخت محتوا و بیان موضوعات مختلف توانسته است جمعیت زیادی از طرفداران را به خود جذب کند. او همچنین در برخی پروژه‌های تجاری و همکاری‌های تبلیغاتی نیز شرکت کرده است.

اینکه بتوانیم از بیوگرافی مارشا راد به شکل واقعی با خبر شویم کار سختی است. فقط می‌توانیم به شما صفحه اینستاگرام مارشا راد را معرفی کنیم:

صفحه اینستاگرام مارشا راد

مارشا راد در جشن تولد خودش
مارشا راد در جشن تولد خودش

یوسف تیموری واقف (متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۷) یک بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش‌های در مجموعه‌های تلویزیونی کمدی مانند سیب خنده، مجید دلبندم و زیر آسمان شهر به شهرت رسید. علاوه بر آن، تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و برای ایفای نقش مکمل مرد، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در اولین دوره جشنواره جام جم به دست آورد.

تصویر لو رفته از یوسف تیموری در کنار ماشا راد

تصویر لو رفته از یوسف تیموری در کنار ماشا راد
تصویر لو رفته از یوسف تیموری در کنار ماشا راد

یوسف تیموری با فیلم کوتاه «آنجلو» در پلتفرم دیجیتالی

کمدی فانتزی «آنجلو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی این روزها در پلتفرم فیلم‌نت به صورت اختصاصی عرضه شده است. تیزر فیلم کوتاه «آنجلّو» را سینا گنجوی ساخته است و یوسف تیموری، سوگل طهماسبی، محدثه حیرت، ندا کوهی، سید احمد حسینی، امیرمسعود آرزومند، رامینا حسینی بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به خوانندگی یوسف تیموری در مسابقه چیدمانه چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *