بیوگرافی آیسان اسلامی پسر شاه باشه ؛ افشای شغل آیسان توسط امین فردین

ایسان اسلامی پسر شاه ۳۵ ساله که در آمریکا زندگی می‌کند، دو میلیون و ۸۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد.با بیوگرافی آیسان اسلامی همراه فیگار بمانید.

ایسان اسلامی کیست ؟ ایسان اسلامی بلاگر اینستاگرامی که با بی‌پروا بودن در صحبت کردن مطرح شده است متولد 1368 و اصالتا رشتی است. او در آمریکا ساکن است و به تولید محتوا از روزمرگی خودش با طنزی که در بیان و رفتار دارد مشغول است. متاسفانه ایسان اسلامی به تازگی مادرش را از دست داده است، ابراز همدردی هواداران با درگذشت مادر ایسان و پرس و جو آنها برای علت فوت مادرش، نشان داد، او از محبوبیت ویژه‌ای میان کاربران برخوردار است.

ایسان اسلامی توانسته با طنز خاص خودش میان کاربران شبکه‌های اجتماعی، هواداران بسیاری را جذب کند، او به تازگی آهنگی با تهی به نام ژیب ژاب ژوب کودتاگر به انتشار رسانده، که با استقبال خوبی رو‌به‌رو شده است. در ادامه با جزئیات زندگی ایسان اسلامی همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی آیسان اسلامی

شغل آیسان اسلامی چیست ؟

ایسان اسلامی بلاگر اینستاگرامی که با بی‌پروا بودن در صحبت کردن مطرح شده است متولد 1368 و اصالتا رشتی است. او در آمریکا ساکن است و به تولید محتوا از روزمرگی خودش با طنزی که در بیان و رفتار دارد مشغول است. با حواشی ایسان اسلامی همراه فیگار بمانید.

پسر شاه باشه آیسان اسلامی

برای دیدن یوتیوب آیسان اسلامی فیلترشکن روشن کرده و بر روی لینک ذیل کلیک کنید:

پسر شاه باشه ( ویدیوی اصلی در یوتیوب آیسان اسلامی )

میم آیسان اسلامی بچه مازندران، پسر شاه باشه ؟


زندگینامه آیسان اسلامی

آیسان اسلامی کیست

آیسان اسلامی چگونه معروف شد ؟

ایسان اسلامی قبل از اینکه به امریکا سفر کند، برای بار اول از ایران به مقصد دوبی می‌رود و دوباره باز می‌گردد بعد از گذر زمان به ترکیه می‌رود و از ترکیه به امریکا سفر میکند و درآنجا ماندگار می‌شود. ایسان اسلامی در امریکا از وضع مالی خوب و رو به بالایی برخوردار است ولی به گفته خودش او در ایران به این اندازه به ثروت رسیده اما به دلایلی ثروتشو از دست داده و حتی تا کارتن خوابی هم پیش رفته است…

همه چیز با تصویر زیر از ایسان اسلامی شروع شد که وی با یک تانک عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد و در کپشن آن نوشت:

پسر شاه تانک باز باشه

بیوگرافی ایسان اسلامی
فعالیت ایسان اسلامی در اینستاگرام

آیسان اسلامی در اینستاگرام خیلی زودتر از انتظار مورد توجه قرار گرفت و فالوئرهای میلیونی به دست اورد برخی او را به فخر فروشی متهم می‌کنند و شخصیت او را شبیه امیر تتلو تشبیه می‌کنند.

بیوگرافی آیسان اسلامی از زبان خودش

ایسان اسلامی شرح جزئیات زندگی‌اش را اینگونه بیان می‌کند:

من آیسان اسلامی هستم 35 ساله در آمریکا زندگی میکنم . من اصالتن شمالی هستم… دیگه هی نپرسین تو رو قرانننننن… در امریکا شغل من بیزنس هست که خیلی زود در همین وبلاگ مفصل توضیح میدم…. تو اینستا هم دنبال درامد نیستم چون دوس ندارم….هنوز مجردم میلیم به ازدواج ندارم…

خانواده ایسان اسلامی

پدر و مادر ایسان اسلامی هنگامی که او کودک بود از هم جدا شدند و به نقل از خودش خانواده او به این شرح است:

پدر ایسان با نام غدیر که علاقه بسیاری هم به ایسان دارد اورا به تنهایی بزرگ میکند که به گفته خود ایسان، پدرش خیلی برای بزرگ کردن او سختی کشیده است، همچنین مادرش اورا به دلایلی شخصی که ایسان از گفتن آن سر باز می‌زند، در ده سالگی همراه پدرش غدیر تنها میگذارد و از او جدا میشود. ایسان اسلامی در این رابطه می‌گوید:

 حتما دلیلی برای این کار داشته و من از اون دلخور نیستم و دوست هم ندارم بیشتر از این راجب موضوع مادرم صحبت کنم،

فعالیت ایسان اسلامی در اینستاگرام
فعالیت ایسان اسلامی در اینستاگرام

او که در بیان توضیح راجع به مادرش طفره  می‌رفت خبر مرگ مادرش در شبکه‌های اجتماعی خیلی زود خبرساز شد. تا جایی که همه کاربران با بغض و اندوه او ابراز همدردی کردند. همچنین لازم به ذکر است که در بزرگ کردن آیسان علاوه بر پدرش، دختر عموی پدر ایسان هم که بسیار زن مهربان و خوش قلبی بوده نقش داشته است…

فعالیت ایسان اسلامی در اینستاگرام

او که در بیان توضیح راجع به مادرش طفره  می‌رفت خبر مرگ مادرش در شبکه‌های اجتماعی خیلی زود خبرساز شد. تا جایی که همه کاربران با بغض و اندوه او ابراز همدردی کردند. همچنین لازم به ذکر است که در بزرگ کردن آیسان علاوه بر پدرش، دختر عموی پدر ایسان هم که بسیار زن مهربان و خوش قلبی بوده نقش داشته است...

آیسان اسلامی، فالوئرهای میلیونی در اینستاگرام (aisan_eslami) دارد و می‌توان گفت که او در دسته شاخ‌های مجازی و چهره پرطرفدار در اینستاگرام و یوتیوب قرار می‌گیرد. او در استوری‌هایی که روزانه منتشر می‌کند بیشتر ورزش میکند، غذا میخورد و گاهی با ماشین های میلیونی خود در آمریکا گشت میزند. از تکه کلام‌های معروف ایسان می‌توان به  ” پسر شاهه ؟ ” و همینطور ” نوه رضا خان باشه ؟” اشاره کرد.

قول ایسان اسلامی به مردم ایران

بیوگرافی ایسان اسلامی
بیوگرافی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی قول داده زمانه که در بخت آزمایی آمریکا برنده شود به مردم ایران کمک مالی کند برای همین گفته است کسانی که در پست آخر پیچ دوم او یک گل بفرستند آنها را به‌یاد خواهد داشت.

رپر شدن آیسان اسلامی بلاگر مازندرانی

بیوگرافی ایسان اسلامی
بیوگرافی آیسان اسلامی

ایسان اسلامی پسر شاه با لهجه مازندرانی روزمره خود را با الفاظ رکیک به اشتراک می‌گذارد. آیسان اسلامی، شاخ جدید اینستاگرام ویدیویی با حسین تهی منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد آهنگی جدید ساخته‌اند.

این بلاگر معروف اینستاگرام اهل مازندران است که به تازگی در آهنگ حسین تهی حضور داشته است. حضور آیسان اسلامی در آهنگ ژیپ ژاپ ژوپ تهی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

افشای شغل آیسان اسلامی توسط امین فردین

امین فردین شغل ایسان اسلامی رو لو داد


بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی آیسان اسلامی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *