صحنه ناراحت کننده مرگ دوروک در فصل 4 سریال خواهران و برادران

سکانس تصادف دوروک سریال خواهران و برادران آخرین صحنه از قسمت 95 (قسمت اول فصل 4) بود که روز گذشته به نمایش در آمد. بازیگر انور سعید یاران از سریال جدا شد.

اونور سعید یاران (به ترکی Onur seyit yaran) متولد ٢٣ دی ۱٣٧٣ در استانبول، بازیگر، شطرنج باز و مدل جذاب ترک است. اونور از سمت پدر اصالتا اهل شهر اردو و از سمت مادر اهل سیواس است. او در این سریال کاراکتر دوروک را ایفا می‌کرد. تصادف دوروک سریال خواهران و برادران در قسمت اول فصل 4 اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید:

پشت صحنه قسمت 95 سریال خواهران و برادران لحظه تصادف دوروک و مرگ او

معرفی کاراکتر دوروک سریال خواهران و برادران

دوروک 18 ساله، بچه خوش تیپ، ورزشکار و پولدار است. او همیشه رهبری گروه دوستانه‌اش را برعهده دارد. جوان مغروری است که از تحقیر هر چیز ابایی ندارد و بدش نمی‌آید مردم را مسخره کند. شخصیت دوروک در سریال Kardeşlerim هنگام صحبت تلفنی با پدرش دچار سانحه رانندگی می‌شود.

سپس بدن بی‌جان دوروک هم مادرش و هم آسیه را ویران می‌کند. معلوم نیست اونور سید یاران بازیگر نقش دوروک چرا سریال را ترک کرد، اما تخمین زده می‌شود که داستان او طبق سناریو به پایان رسیده باشد.

پروژه جدید اونور سعید یاران

اونور سعید یاران که سه فصل در سریال «برادر و خواهرانم» به ایفای نقش پرداخته بود و با صحنه مرگ خود از این سریال جدا شد. با شرکت سازنده OGM Pictures برای بازی در یکی از سریال‌‌های این شرکت که از شبکه StarTv پخش خواهند شد به توافق رسید.

سکانس تصادف دوروک سریال خواهران و برادران

سکانس آخر قسمت 95 سریال خواهران و برادران :


پخش فصل سوم سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی از شبکه جم خاتمه یافت. پخش فصل چهارم این سریال با زبان اصلی از شبکه atv ترکیه به تازگی آغاز شده است. برای اطلاع از زمان پخش فصل جدید این سریال از شبکه جم،‌ به لینک ذیل مراجعه نمایید:

خلاصه داستان قسمت 95 سریال خواهران و برادران

آسیه در حال طبخ غذاست. وقتی اولین قاشق غذا را می‌چشد، تعجب می‌کند و می‌گوید:

یه جوریه! روغن و نمکی کم شده، آخه تموم شد.

دوروک هم در حین خوردن اولین قاشق غذا می‌گوید:

نه، خیلی هم خوبه، با ماست خوشمزه‌تر می‌شه.

آسیه لبخند می‌زند و عمر می‌گوید:

خوب، از زن عمو می‌گرفتی بعداً بهش می‌دادیم

اما آسیه می‌گوید:

عمو یخورده ناراحت بود و با اوگولجان دعوا می‌کرد، گفتم دیگه نرم پیششون.

عمر دلیل این اتفاق را می‌پرسد و آسیه می‌گوید:

انگاری دوباره از مدیریت به مستخدمی برگشت، بهتره چیزی ازشون دیگه نگیریم.

عمر این موضوع را تایید می‌کند. در زمان خواب، آسیه از اتاق بیرون می‌آید و به قدیر پیام صوتی می‌فرستد و با گریه می‌گوید که امروز هم بدون تو گذشت، ولی نمی‌دانم چجوری باید زندگی کنم. عمر هنوز درگیر همان بحران است و همه فکر و ذکرش به آن مسئله معطوف شده است.

روز بعد، آسیه، عمر و دوروک به مدرسه می‌روند تا امتحان جبرانی خود را بدهند. در حالی که شنگول به خانه آکیف می‌رود، متوجه می‌شود که نباهت از سفر بازگشته است. نباهت می‌گوید:

من می‌روم بخوابم تا ظهر منو بیدار نکن.

وقتی آنها می‌رود، آکیف متوجه می‌شود که گوشی که از اون شاهد تصاویر گرفته بود، هنوز در جیبش است. او گوشی را روی زمین می‌اندازد و با پایه مبله ضربه می‌زند و آن را می‌شکند، سپس آن را در سطل آشغال می‌اندازد و می‌رود.

دیدگاه شما به سکانس تصادف دوروک سریال خواهران و برادران چیست؟

سوالات متداول

پروژه جدید اونور سعید یاران چیست؟

اونور سعید یاران که سه فصل در سریال «برادر و خواهرانم» به ایفای نقش پرداخته بود و با صحنه مرگ خود از این سریال جدا شد. با شرکت سازنده OGM Pictures برای بازی در یکی از سریال‌‌های این شرکت که از شبکه StarTv پخش خواهند شد به توافق رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *