بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز از نگاه سایت فیگار

اگر طرفدار سریال پیکی بلایندرز هستید و برایتان جذابیت دارد با ما همراه باشید تا بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز از نگاه سایت فیگار را به شما معرفی کنیم.

یکی از دلایلی که سبب شده تا سریال پیکی بلایندرز به خوبی در بین مردم سروصدا کند، دیالوگ‌هایش است که در ادامه بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز را خواهیم دید. داستان غنی و دیالوگ‌های زیاد، این سریال سرشار از نقل قول‌های قابل توجه است. بعضی اوقات دبالوگ‌های شخصیت‌ها، سکانس‌های به یاد ماندنی می‌سازند.

سریال پیکی بلایندرز یکی از سریال های جنایی خوش ساخت و پر طرفدار انگلیسی است. داستان سریال حول ماجراهای یک خانواده سرشناس در بیرمنگام انگلیس می‌چرخد و شخصیت اصلی آن فردی به نام توماس شلبی است که ریاست تشکیلات خانوادگی گنگستری پیکی بلایندرز را بر عهده دارد. در ادامه دیالوگ های جالب و ماندگار سریال پیکی بلایندرز را قرار داده ایم، با فیگار همراه باشید.

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

برترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
برترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

دیالوگ‌ها این سریال (پیکی بلایندرز) را بسیار نمادین می‌کند، و بسیاری از آنها با چنان احساسات و معنایی گفته می‌شوند که داستان جداگانه‌ای را در روایت اصلی نمایش می‌دهند. فصل 1 Peaky Blinders حاوی نقل قول های پرتقاضا است، و فصل های بعدی قطعاً استانداردهای بالایی را شامل می‌شود، با این حال، بهترین دیالوگ‌ها مربوط به فصل 1 می‌شود و جزو بهترین ها در کل مجموعه هستند.

دیالوگ های سریال پیکی بلایندرز رازهایی را درباره هر کارکتر فاش می کند اکثر گانگسترهای پیکی بلایندرز که در شهر بیرمنگهام بزرگ شده اند، عمدتاً خصلت های رفتاری مشابهی دارند. هم دستان آنها هم یاد گرفته اند تا با یک لایف استایل خاص زندگی کنند تا بتوانند زنده بمانند. اما با این حال، هر کسی شخصیت منحصر به فرد خود را دار‌‌د‌.

بیشتر بخوانبد:

بهترین سریال های گانگستری مافیایی تاریخ سینمای جهان 

تحلیل و معرفی بهترین فیلم های کیلین مورفی ؛ از خوانندگی تا مترسکِ نولان

بهترین دیالوگ های فیلم اوپنهایمر 

توماس شلبی (از قبل شکسته)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
جذاب ترین دیالوگ ها در سریال پیکی بلایندرز

در اپیزودهای اولیه پیکی بلایندرز، کاملاً واضح است که تامی شلبی به همراه بقیه رفقای خود با وقایع جنگ جهانی اول تغییراتی داشته‌اند، به ویژه تامی که ضربه روحی خیلی بدی را تجربه کرده است. وقتی گریس از او پرسید که ترجیح می دهد کدام آهنگ را بخواند، تامی موزیک غمگین را انتخاب کرد. گریس به او هشدار داد که این موسیقی باعث شکسته شدن قلبش می‌شود، ولی تامی جواب داد که قلب او از قبل شکسته است، این روایت به مخاطبان دیدگاهی اولیه از شخصیت عاطفی تامی را نشان داد.

بهترین دیالوگ های کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول 

بازرس کمبل (خشم من چیزی برای دیدن است)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
به یادماندنی ترین دیالوگ های پیکی پیکی بلایندرز

بازرس کمبل ثابت می‌کند که یک دشمن شایسته برای تامی است، در یکی از ملاقات‌های دراماتیک متعددشان، بازرس کمبل قصد خود را با خانواده شلبی برای تامی روشن می‌کند و به او در مورد عواقب عدم همکاری هشدار می‌دهد.

خشم بازرس کمبل کاملا قابل مشاهده است، و خانواده شلبی را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. نقل قول دراماتیک بازرس کمبل او را به عنوان یکی از آنتاگونیست‌های بزرگ هر سریال تلویزیونی و مطمئناً یکی از بهترین‌های Peaky Blinders نمایان می‌کند. همچنین شما می‌توانید به یادماندنی ترین دیالوگ های پیکی پیکی بلایندرز بازرس کمبل را در این قسمت مطالعه کنید.

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو 

توماس شلبی (او به من به طرز اشتباه نگاه کرد. این ایده خوبی نیست که اشتباه به تامی شلبی نگاه کنیم)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
محبوب ترین دیالوگ های سریال پیکی بلایندرز

در قسمت دوم فصل 1، تامی شلبی خیس باران پس از ساعت‌ها وارد پادگان می‌شود تا گریس را در حال تمیز کردن بعد از شیفتش پیدا کند. در ادامه این صحنه به تماشاگران نگاهی بسیار مخصوص به تامی شلبی که آسیب پذیرتر از قبل است نشان داده می‌شود. به ویژه آن زمانیکه پس از کشتن اسبش احساس ناراحتی می کند.

گریس می‌پرسد که چرا تامی به اسب شلیک کرد شلبی در پاسخ به گریس از طنز ظریفی استفاده می‌کند و می‌گوید اسب را به این دلیل کشته که به او نگاه اشتباهی داشته است. سپس تامی به شکل جدی‌تر و شوم‌تری ادامه می‌دهد، شما نیز می‌توانید در این بخش محبوب ترین دیالوگ های سریال پیکی بلایندرز توماس شلبی را بخوانید.

بهترین دیالوگ های ارباب حلقه ها 

توماس شلبی (مایع ضد عفونی کننده ویسکی به شما می گوید چه کسی واقعی است و چه کسی نیست)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

ویسکی یکی از ستون های پیکی بلایندرز است، البته همراه با سیگار، بنابراین جای تعجب نیست که تامی شلبی این نوشیدنی را بسیار مورد توجه قرار دهد. تامی که به تازگی با چند مرد IRA آشنا شده است، به گریس توضیح می دهد که چرا مصرف ویسکی را در جلسات تجاری توصیه می‌کند. مایع ضد عفونی کننده ویسکی به شما می گوید چه کسی واقعی است و چه کسی نیست. بنابراین از نظر تامی نوشیدن ویسکی آن هم در یک جلسه کاری حقیقت را نشان می‌دهد.

تامی مطمئناً یک شیمیدان یا یک پزشک نیست، اما نظریه او در مورد ویسکی به عنوان یک (آب ضدعفونی کننده) تاثیرگذار است و قطعاً در این مناسبت کار می کند، زیرا مردان IRA را به گونه ای که واقعاً هستند دیده. با وجود این، Peaky Blinders ثابت کرده که ویسکی و اسلحه به ندرت ترکیب مثبتی را تشکیل می دهند، که معمولاً منجر به استفاده از دومی می‌شود.

بهترین دیالوگ فیلم های مهم سال 2023 و تمام دوران 

پولی گری (برای زنده ماندن باید به اندازه آنها بد باشی)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

به‌عنوان یکی از باهوش‌ترین و قوی‌ترین زنان پیکی بلایندرز، تعجب برانگیز نیست که پولی گری، توسط هلن مک‌کروری فقید معرفی شده، و در طول نمایش موضوعات بسیار عاقلانه و عمیقی را روایت می‌کند.

در این مثال، پولی در حین صحبت با آدا درباره اتفاقاتی که برای فرزندانش افتاده است حرف می‌زند، دیدگاه جالبی از ذهنیت Peaky Blinders و بسیاری از باندهای دیگر در آن زمان دیده می‌شود. او توضیح می‌دهد که برای زنده ماندن، یک شخص باید به اندازه مقامات و حاکمان بد باشد، که در این زمان به مخاطبان کیفرخواستی سیستم طبقاتی انگلیسی را ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که این موضوع تا چه اندازه در فصل‌های بعدی به یک موضوع مهم تبدیل می‌شود.

بهترین دیالوگ های تونی استارک در دنیای سینمایی مارول 

توماس شلبی (در نیمه زمستان تاریک)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

همان گونه که استیون نایت نویسنده ای خلاق و بااستعداد است، صحنه های کمی وجود دارد که شامل دیالوگ‌ هایی از سایر نابغه های ادبی باشد. یکی از بهترین نقل‌قول‌ های فصل 1 از بیت اول شعر کریستینا روستی، شاعر انگلیسی، در نیمه زمستان گرفته شده است.

تامی این جمله را درست قبل از شلیک به پشت سر دنی ویز-بنگ نقل می‌کند و این صحنه را بسیار معنادارتر و دراماتیک می‌کند. این دیالوگ بارها در طول فصل‌های بعدی پیکی بلایندرز بیان می‌شود و بعداً مشخص می‌شود تامی و همرزمانش که در فرانسه جنگیدند، درست قبل از مرگ موافقت کردند که آن را بیان کنند.

بهترین دیالوگ های دردویل در دنیای سینمایی مارول ؛ شیطان هلزکیچن

گریس برگس (بهتر است نیم ساعت قبل از اینکه شیطان متوجه مرگ شما شود در بهشت ​​باشید)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

همانطور که گریس اشاره می‌کند، ایرلندی‌ها به‌خاطر شوخ طبعی که در کلام دارند، مشهور هستند، به‌ویژه وقتی صحبت از درست کردن نان تست می‌شود. نان تستی که گریس در فصل 1، اپیزود 4 می‌سازد، بسیار دلچسب است و با مضامین دین و شیطان سریال همسو می‌شود.

این نقل قول به نظر می‌رسد که تامی را سرگرم می‌کند یک اتفاق نادر و خوشحال کننده رخ می‌دهد به افتخار او لیوان خود را بالا می‌برد و اولین لحظه بین شلبی و گریس، همسر آینده اش را نمایان می کند. این قطعاً یکی از بهترین نقل قول های گریس در Peaky Blinders است، اگرچه، مدعیان زیادی برای مقام اول وجود دارد.

بهترین دیالوگ های دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول ؛ بهترین جادوگر مارول

توماس شلبی (اوه، من برای کت و شلوار هزینه نمی کنم. لباس های من در خانه هستند)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

در ابتدای سری 1، قسمت 3، تامی به طور خلاصه به گریس توضیح می دهد که چگونه کارها در Small Heath با یک روش ساده انجام می شود. این دیالوگ نه تنها خلاصه‌ای عالی از قدرت پیکی بلایندرز در این منطقه را ارائه می‌دهد، بلکه نمونه‌ای از فیلمنامه‌نویسی عالی را معرفی می‌کتد که به طور مداوم در کل مجموعه به نمایش در می‌آید. علاوه بر این، این دیالوگ کاملاً شخصیت تامی شلبی را خلاصه می کند و شوخ طبعی، اعتماد به نفس و بی رحمی او را نشان می دهد. این ویژگی‌ها در سرتاسر نمایش ثابت می‌مانند.

بهترین دیالوگ های سریال وست وورلد (Westworld) 

آرتور شلبی (به سفارش پیکی بلایندرز)

بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز
بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز

(به دستور پیکی بلایندرز) همچنین با اختلاف نمادین ترین دیالوگ در کل مجموعه است که عمدتاً توسط آرتور شلبی پل اندرسون ارائه می‌شود. این دیالوگ در طول شش فصل پیکی بلایندرز بارها گفته شده و تقریباً تبدیل به عبارت جذاب این باند شده است.

اگرچه تامی شلبی اولین شخصیتی است که از این نقل قول روی صفحه نمایش استفاده می‌کند، ولی آرتور آن را در قسمت های بعدی به خودش اختصاص می‌دهد، از فصل 1، قسمت 3 شروع می شود، جایی که او و گروه بازی شرط بندی بیلی کیمبر را از خانواده لی پس می گیرند. همچنبن شما می‌توانید جذاب ترین دیالوگ ها در سریال پیکی بلایندرز آرتور شلبی را در این قسمت بخوانید.

بهترین دیالوگ های فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های پیکی بلایندرز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *