مراسم معارفه جذاب نیمار در ورزشگاه ملک‌ فهد ریاض ؛ ورود نیمار به باشگاه الهلال [+فیلم]

رقم قرارداد نیمار با الهلال به‌پول ایران چقدر است؟ با مراسم معارفه جذاب نیمار در ورزشگاه ملک‌ فهد ریاض همراه فیگار بمانید.

هفته گذشته، تیم فوتبال الهلال عربستان موفق شد رویای جذب نیمار، ستاره فوتبال برزیلی، را به واقعیت تبدیل کند. پس از 6 فصل حضور در باشگاه پاری سن ژرمن، نیمار به ترکیب الهلال پیوست. امشب، تیم الهلال با استفاده از انواع نورپردازی‌ها و جلوه‌های ویژه، مراسم معارفه نیمار را در استادیوم ملک فهد در شهر ریاض به طور باشکوهی برگزار کرد. در ادامه، می‌توانید تصاویر و فیلم زیبای این مراسم را مشاهده کنید.

مراسم معارفه جذاب نیمار در ورزشگاه ملک‌ فهد ریاض

مراسم معارفه باشکوه نیمار در الهلال عربستان

مراسم معارفه نیمار بازیکن جدید الهلال عربستان ، لحظاتی قبل در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار شد. در زیر می‌توانید تصاویری از اسکورت و نورافشانی در ورزشگاه ملک فهد قبل از مراسم معارفه نیمار را مشاهده کنید.

مراسم معارفه جذاب نیمار در ورزشگاه ملک‌ فهد ریاض

مراسم معارفه نیمار در حضور تماشاگران الهلال در ورزشگاه ملک فهد

خبرهایی همچون رونمایی رسمی الهلال از نیمار ، شبی که نیمار ریاض را به آتش کشید ، حضور 71 هزار تماشاگر در مراسم معارفه نیمار عنوان خبری است که نشان دهنده نام نیمار در صدر خبرهای فوتبالی بعد از بازیکنان ستاره دنیا در باشگاه‌های عربی است.

مراسم معارفه جذاب نیمار در ورزشگاه ملک‌ فهد ریاض
مراسم معارفه جذاب نیمار در ورزشگاه ملک‌ فهد ریاض

فیلم مراسم معارفه نیمار در ورزشگاه ملک فهد

رقم قرارداد نیمار با الهلال به‌ پول ایران

مراسم معارفه جذاب نیمار در ورزشگاه ملک‌ فهد ریاض

قرارداد نیمار با الهلال طی دو فصل حضور به‌شکل ناخالص به ۳۰۰ میلیون یورو می‌رسد. یعنی سعودی‌ها بابت راضی کردن ستاره ۳۱ ساله برزیلی حاضر شدند سالی ۱۵۰ میلیون یورو بپردازند که به‌پول خودمان معادل هفت هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان است و اضافه شدن یکسری آپشن‌ها رقم قرارداد نیمار با الهلال را در پایان سال دوم به ۴۰۰ میلیون دلار ارتقا می‌دهد.

فیلم لحظه ورود نیمار به ریاض عربستان بعد از پیوستن به باشگاه الهلال

استقبال هواداران الهلال از نیمار در فرودگاه و همچنین تلاش مسئولان الهلال برای یاد دادن نام این باشگاه به نیمار خبزساز شد. در ادامه می‌توانید فیلم ورود نیمار را ببینید.

تلاش الهلال برای یاد دادن نام این باشگاه به نیمار :

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مراسم معارفه جذاب نیمار در ورزشگاه ملک‌ فهد ریاض چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *