تماشا کنید: ویدئو کمتر دیده شده از شوخی های امین حیایی با نیکی کریمی

در ادامه ویدئو کمتر دیده شده از شوخی های امین حیایی با نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم زن ها فرشته اند را در فیگار تماشا کنید.

فیلم کمتر دیده شده از شوخی‌ و شیطنت‌ امین حیای با نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم زن ها فرشته‌اند در فضای مجازی منتشر شده است و توجه کاربران را به خود جلب کرده است..

ویدئو کمتر دیده شده از شوخی های امین حیایی با نیکی کریمی

ویدئوی جالب از شوخی های جالب امین حیایی با نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم زن ها فرشته اند

شیطنت امین حیایی و نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم زن ها فرشته اند در سال ۱۳۸۶ وایرال شد. در ادامه می‌توانید این فیلم را بببینید.

ویدئو کمتر دیده شده از شوخی های امین حیایی با نیکی کریمی

شوخی‌ های جالب امین حیایی با نیکی کریمی داخل ماشین در پشت صحنه فیلم

“زن‌ها فرشته‌اند” یک فیلم ایرانی است که در سال ۱۳۸۶ توسط شهرام شاه‌حسینی کارگردانی شده است. در سال ۱۳۹۹، دنباله این فیلم با عنوان “زن‌ها فرشته‌اند ۲” به اکران رسید.

این فیلم داستانی درباره خیانت و کلیشه‌های زن پولدار و مرد فقیر است و داستان زنی پولدار (با بازی مهتاب کرامتی) را روایت می‌کند که عاشق شوهرش (با بازی امین حیایی) است. او نمایشگاه و خانه‌اش را به نام شوهرش برگزار می‌کند. در یک سفر که انجام نمی‌شود، او به خیانت همسرش پی می‌برد و با همکاری یکی از دوستانش از علاقه همسرش به زنان استفاده می‌کند و نقشه‌ای می‌کشد تا ثروت خود را بازیابی کند و شوهرش را به شخصیت آس و پاس قبلی تبدیل کند.

فیلم جالب از شوخی های جالب امین حیایی با نیکی کریمی

در این فیلم امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، نیکی کریمی، مهتاب کرامتی، لادن طباطبایی، لیلا اوتادی، مرتضی کاظمی، احمد پورمخبر، مریم سلطانی نقش آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ویدئو کمتر دیده شده از شوخی های امین حیایی با نیکی کریمی  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *