نقاشی های ایرج طهماسب دیدنی شد! +[جزئیات]

نقاشی های ایرج طهماسب روز جمعه در گالری ثالث به نمایش در خواهند آمد. این نقاشی ها با عنوان هیجان نقطه و خط به هنر پردازش اشاره می‌کنند.

از روز جمعه سوم شهریور ماه، هنرمند نام‌آشنا ایرج طهماسب نمایشگاه «هیجان نقطه و خط» را در گالری ثالث برگزار خواهد کرد. در ادامه مطلب با خبر آثار نقاشی ایرج طهماسب همراه ما بمانید.

نقاشی های ایرج طهماسب

زمان نمایش نقاشی های ایرج طهماسب

به گزارش منابع خبری:

آثار نقاشی ایرج طهماسب برای ۱۰ روز در دیوارهای گالری ثالث قرار خواهند گرفت.

این نمایشگاه با عنوان «هیجان نقطه و خط» به هنر «پردازش» در مینیاتور اشاره می‌کند. گشایش این نمایشگاه در روز سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد و تا ۱۴ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. بازدید از این نمایشگاه هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب امکان‌پذیر است. همچنین در جمعه‌ها، گالری ثالث از ساعت ۱۶ تا ۲۲ نیز قابل بازدید است. برای بازدید از گالری ثالث، به آدرس خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ مراجعه کنید.

نقاشی های ایرج طهماسب
نقاشی های ایرج طهماسب

ایرج طهماسب در گالری ثالث

ایرج طهماسب، هنرپیشه، عروسک گردان، صداپیشه، کارگردان، استاد دانشگاه و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. او در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران به دنیا آمد. ایرج طهماسب فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فعالیت هنری‌ اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری ‌نسب در سینما آغاز کرد.

او تجربه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی در آثاری چون مهمونی، کلاه قرمزی ۹۱، کلاه‌ قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، شهر موش ها، دختر شیرینی ‌فروش، کلاه‌ قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌ قرمزی و بچه ‌ننه را در کارنامه هنری ‌اش دارد. همچنین در مجموعه‌ های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانواده عجیب و کلاه‌ قرمزی نیز به نقش‌ آفرینی پرداخته و در برنامه صندوق پست و اولین حضور شخصیت عروسکی کلاه‌ قرمزی در تلویزیون، به‌ عنوان مجری حضور داشته‌ است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *