ویدیو : پاسخ خانوم شهره به حرف های محمود قربانی

امروز ویدیویی از پاسخ خانوم شهره به حرف های محمود قربانی در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که او از گوگوش حمایت های بسیاری را کرده است.

محمود قربانی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت که شهره صولتی به دلیل حمل تریاک از دبی دیپورت شده است و اعتیاد شدید به کوکایین دارد. همچنین، او شهره را به کثافت کاری متهم می‌کند و خانم ریٔیسی را در ترکیه مقصر معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

همخوانی شهره صولتی و شبپره در تور خداحافظی شهرام شبپره [+فیلم]

پاسخ خانوم شهره به حرف های محمود قربانی

عجیب ترین واکنش شهره صولتی به سخنان محمود قربانی

شهره صولتی با وکنش تند به حر‌ف‌های بی منطق محمود قربانی جواب داد. گویا محمود قربانی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت که شهره به دلیل حمل تریاک از دبی دیپورت شده است و با مشکل اعتیاد شدید به کوکایین روبرو است. همچنین، او شهره را به علت کثافت کاری مورد انتقاد قرار داد و خانم ریٔیسی را به عنوان مسئول ترویج این مشکل در ترکیه معرفی کرد.

شهره در تاریخ ۱۴ دی سال ۱۳۳۷ در محلهٔ سرچشمه در جنوب تهران به دنیا آمد. نام اصلی او فاطمه بود. از سن ۷ سالگی، شهره علاقهٔ خود به موسیقی را کشف کرد و با حمایت خانواده به هنرستان عالی موسیقی رفت تا مهارت‌های بیشتری در زمینهٔ موسیقی بدست آورد.

پاسخ خانوم شهره به حرف های محمود قربانی
واکنش جنجالی شهره به حرف های محمود قربانی

ری اکشن شهره به حرف های محمود قربانی

در ادامه می‌توانید واکنش جنجالی شهره به حرف های محمود قربانی را ببینید:

شهره در سن ۱۵ سالگی وارد دنیای هنر شد و به عنوان یک خوانندهٔ پاپ شروع به فعالیت کرد. نخستین ترانهٔ او با نام “دختر مشرقی” با شعری از منصور تهرانی و آهنگسازی محمد شمس منتشر شد. ورود شهره به دنیای موسیقی پاپ، باعث شد که شرکت‌های موسیقی به او عقد قرارداد کنند و عکس‌های او روی جلد مجلات هفتگی منتشر شود. یکی از عوامل موفقیت و شهرت شهره، اجرا در کابارهٔ “میامی” بود که در آن زمان تعداد زیادی طرفدار داشت.

بعداً، شهره وارد عرصهٔ سینما شد و در فیلم “فریاد زیر آب” به همراه داریوش اقبالی بازی کرد. توجه داشته باشید که این متن براساس اطلاعاتی است که در دسترس بوده و ممکن است جزئیاتی را از زندگی و فعالیت‌های شهره نادیده گرفته باشد.

محمود قربانی، قهرمان بوکس ایران، پس از اتمام تحصیلات خود در رشتهٔ هتل‌داری، به آمریکا رفت. پس از بازگشت به ایران، او کابارهٔ “میامی” را تأسیس کرد که به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کابارهٔ ایران شناخته می‌شد. این کاباره مکانی بود که بسیاری از دولتمردان ایرانی در آن حضور داشتند. همچنین، قربانی تعداد زیادی از خوانندگان ایرانی را تربیت کرد و زمینهٔ سفر تعدادی از خوانندگان و هنرمندان معروف خارجی به ایران را فراهم کرد. او همچنین برای چند سال همسر گوگوش، خوانندهٔ معروف، بود و در فعالیت‌های هنرمندان و خوانندگان ایرانی حضور داشت.

عجیب ترین واکنش شهره صولتی به سخنان محمود قربانی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص پاسخ خانوم شهره به حرف های محمود قربانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *