حضور فیلم «بدون قرار قبلی» در جشنواره کازان روسیه! +[جزئیات]

فیلم بدون قرار قبلی در جشنواره کازان روسیه به عنوان تنها نماینده سینمای ایران به رقابت می‌پردازد. کارگردانی این فیلم به عهده بهروز شعیبی بوده است.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی، به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی فیلم‌های بلند جشنواره بین‌المللی فیلم‌های اسلامی کازان در روسیه حضور خواهد داشت. در ادامه مطلب با خبر فیلم سینمایی بودن قرار قبلی کازان روسیه همراه ما بمانید.

فیلم بدون قرار قبلی در جشنواره کازان روسیه

فیلم بدون قرار قبلی در کازان روسیه

به گزارش منابع خبری:

بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرده است که «بدون قرار قبلی» در نوزدهمین جشنواره فیلم اسلامی کازان به عنوان نماینده ایران در بخش مسابقه فیلم‌های بلند شرکت خواهد کرد.

این جشنواره از 14 تا 18 شهریور (پنجم تا نهم سپتامبر) برگزار می‌شود و در آن آثاری از سینمای کشورهای روسیه، یونان، مراکش، ترکیه، هند، تاجیکستان و سوریه نیز به رقابت می‌پردازند. فیلم «بدون قرار قبلی» آخرین اثر بهروز شعیبی است و در این جشنواره با سایر آثار برجسته از کشورهای مختلف به رقابت می‌پردازد.

فیلم بدون قرار قبلی در جشنواره کازان روسیه
فیلم بدون قرار قبلی در جشنواره کازان روسیه

داستان فیلم بدون قرار قبلی

داستان فیلم درباره دو نفر جوان به نام‌های “مهتاب” و “کیان” است که به طور اتفاقی در یک مکان عمومی باهم آشنا می‌شوند. آنها در ابتدا قراری برای دیدار دیگری ندارند، اما بعد از این اتفاق تصمیم می‌گیرند با هم تماس بگیرند و روزهای بیشتری با هم بگذرانند.

در طول داستان، “مهتاب” و “کیان” با چالش‌ها و موانعی مواجه می‌شوند که رابطه آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. آنها با برخورد با مشکلات شخصی، تمایلات و انتظارات خانواده، و مسائل جامعه‌شناختی روبرو می‌شوند. این درگیری‌ها و تحولات در طول داستان آنها را به تفکر و بررسی عمیق تر درباره رابطه و آینده خود می‌کشاند. فیلم “بدون قرار قبلی” با استفاده از داستانی منحصر به فرد و تمامیت در شخصیت‌ها، تلاش می‌کند درباره مسائل عمومی و انسانی مهمی مانند عشق، روابط انسانی، تحولات شخصی و مواجهه با مشکلات جامعه صحبت کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس محمدرضا گلزار با استایلی ژولیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *