تصاویری از سالگرد ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

به تازگی، تصاویری از سالگرد ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک توسط خود جنیفر لوپز به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را در فضای رسانه با خودش به همراه داشت.

جنیفر لوپز اولین سالگرد ازدواج خود و بن افلک را به همان شکلی که انتظارش را داشتیم جشن گرفت و پس از آن، تصاویری را از جشن سالگرد خودش به انتشار رساند. او با به اشتراک گذاشتن عکس‌های جدید و فوق‌العاده‌ای که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند بازتاب فراوانی را برای سالگرد ازدواج خودش نشان داد.

تصاویری از سالگرد ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

عکس های جنیفر لوپز و بن افلک برتی سالگرد ازدواجشان

جنیفر لوپز، اولین سالگرد جشن عروسی خود را در جورجیا جشن گرفت. این بازیگر و نوازنده 54 ساله روز دوشنبه در پست اینستاگرامش، عکس‌هایی از پشت صحنه مراسم عروسی خود با افلک 51 ساله در جورجیا به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید:

شعر مولانا بر روی پیراهن جنیفر لوپز

حرکات موزون جنیفرلوپز در تولد 54 سالگیش

لوپز در کپشن این پست خود نوشت:

یک سال پیش امروز… بن عزیز، اینجا تنها نشسته‌ای و به حلقه‌ام نگاه می‌کنم، احساس غرق شدن، در من می‌خواهد آواز بخواند. چگونه به اینجا رسیدیم؟

عکس های جنیفر لوپز و بن افلک برتی سالگرد ازدواجشان

در ادامه می‌توانید تصاویری از سالگرد ازدواج بن افلک و جنیفر لوپز را ببینید:

تصاویری از سالگرد ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک
انتشار تصویر سالگرد جنیفر لوپز با بن افلک

او در اولین عکسی که از جشن عروسی‌اش به اشتراک گذاشته شد، لوپز در حالی که لباس عروسی سفید با آستین‌های کوتاه و روبند بلند سفید پوشیده بود در حالی که توسط افلک هدایت می‌شد، در عکس حضور داشت. در همین حال افلک لباس و پیراهنی سفید به همراه یک پاپیون مشکی پوشیده بود.

بیشتر بخوانید:

نگاه‌های عاشقانه جنیفر لوپز به بن افلک در فرش قرمز فیلم The Flash

لوپز و افلک در 21 اکتبر 2022، یک ماه پس از ازدواج در لاس وگاس، جشن عروسی خود را با دوستان و خانواده در جورجیا برگزار کردند. افلک میزبان جشن عروسی در محوطه 87 هکتاری خود در منطقه حفاظت شده جزیره همپتون بود.

انتشار تصویر سالگرد جنیفر لوپز با بن افلک

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص تصاویری از سالگرد ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *