تاریخ پخش فیلم Rebel Moon زک اسنایدر از نتفلیکس مشخص شد [+مدت زمان فیلم]

چندی پیش، سرویس استریم محبوب «نتفلیکس»، مدت زمان رسمی و تاریخ پخش فیلم Rebel Moon ، به کارگردانی زک اسنایدر را اعلام کرده است.

طبق اطلاعات رسمی که در رویداد «Netflix’s Tudum» منتشر شده، مدت زمان این فیلم علمی-تخیلی و اکشن با عنوان «Rebel Moon Part 1: A Child of Fire» حدود 2 ساعت و 13 دقیقه یا به طور دقیق 133 دقیقه خواهد بود. لازم به ذکر است که این مدت زمان فقط مربوط به قسمت اول فیلم «Rebel Moon» است و مدت زمان قسمت دوم با عنوان «Rebel Moon Part 2: The Scargiver» هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: نخستین تریلر رسمی بخش اول فیلم Rebel Moon منتشر شد !

تاریخ پخش فیلم Rebel Moon زک اسنایدر از نتفلیکس مشخص شد

تاریخ پخش فیلم ماه سرکش که «Rebel Moon: Part One – A Child of Fire» نام دارد، در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) توسط نتفلیکس منتشر می‌شود. نسخه بعدی این فیلم با نام «Rebel Moon: Part Two – The Scargiver» نیز در تاریخ 19 آوریل 2024 (31 فروردین 1403) منتشر خواهد شد.

تاریخ پخش فیلم Rebel Moon

در این فیلم، بازیگرانی همچون «سوفیا بوتلا»، «چارلی هونام»، «جایمن هانسو»، «دونا بائه»، «ری فیشر»، «اد اسکرین»، «جنا مالون»، «آنتونی هاپکینز»، «استاز نیر»، «ای دافی»، «شارلوت مگی»، «کری الویس»، «کوری استول»، «اسکای یانگ»، «میخیل هایسمان»، «آلفونسو هررا»، «فرا فی»، «کلوپاترا کولمن» و «استوارت مارتین» حضور دارند. «زک اسنایدر» نیز به عنوان کارگردان این فیلم مسئولیت کارگردانی را بر عهده دارد.

این فیلم یک اثر ماجراجویی و فانتزی بزرگ است و حول محور یک زن جوان و مرموز که توسط یک قبیله صلح‌جو برای سفر به فضا استخدام می‌شود و مبارزانی را برای مقابله با یک نظام استبدادی نزدیک‌الوقوع به دست می‌آورد، می‌چرخد. این فیلم دو قسمت دارد که هر دو قسمت قبلاً تأیید شده‌اند و هر دو نیز درجه سنی R را دریافت می‌کنند که فیلم را به فیلم‌های بالغ‌تر و بزرگسالانه‌تری گسترش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *