داستان آشنایی بیژن مرتضوی و همسرش ستاره سعیدی + ویدیوی اشک‌های خواهر ستاره

ویدیویی از مراسم تشییع پیکر ستاره سعیدی و اشک های خواهر دو قلویش را در ادامه ببینید. داستان آشنایی بیژن مرتضوی و همسرش ستاره سعیدی چیست؟

داستان آشنایی بیژن مرتضوی و همسرش ستاره سعیدی

خبرنگار ایرانی زن خواننده لس آنجلسی شد


مراسم تشییع پیکر ستاره سعیدی

همسر بیژن مرتضوی درگذشت کرده است، اما هواداران این خواننده به اشتباه خبر درگذشت بیژن مرتضوی را منتشر کردند. ستاره سعیدی کیست ؟ ستاره سعیدی با 28 سال اختلاف سنی، همسر جوان بیژن مرتضوی بود.

متاسفانه ستاره سعیدی در روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ و در سن ۴۱ سالگی درگذشت. بیژن مرتضوی، پس از جدایی از همسر اول خود، سال‌ها قبل با ستاره سعیدی ازدواج کرد. ستاره سعیدی، مدل ایرانی-آمریکایی، در سال ۱۳۷۶ در شهر لس آنجلس متولد شد.

او همسر جوان بیژن مرتضوی است که خواننده و نوازنده معروف ایرانی است و در آمریکا زندگی می‌کند. تصویری که بیژن مرتضوی از مریضی او منتشر کرد، باعث شد که این موضوع بر سر زبان‌ها قرار بگیرد.

ستاره سعیدی در ابتدا به عنوان مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی فعالیت می‌کرد، اما پس از مدتی به همسر او تبدیل شد. اختلاف سنی 26 ساله بین آنها باعث شد که کاربران شدیداً انتقاد کنند و برخی بیژن مرتضوی را به اتهام کودک همسری مواخذه کنند. ویدیوی مراسم تشییع پیکر همسر بیژن مرتضوی را در ادامه ببینید.

ویدیوی مراسم تشییع پیکر همسر بیژن مرتضوی


اشک های خواهر دو قلوی ستاره سعیدی در مراسم تشییع

مراسم تشییع و خاکسپاری همسر استاد بیژن مرتضوی در استانبول ترکیه


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *