کنایه جنجالی رضا رشیدپور به روزنامه کیهان ؛ رشیدپور فتنه گر را راه ندهید!

پشت پرده کنایه تند رضا رشیدپور به روزنامه کیهان چه بوده است؟ این مجری صدا و سیما که از بازگشت به صدا و سیما انصراف داد، چه دردی با کیهان دارد؟

بالاخره سرنوشت بازگشت رضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون چه شد؟ این دو مجری و بازیگر که قرار بود با برنامه پانتولیگ و سیم آخر به تلویزیون بازگردند، با حواشی بسیاری رو به رو شدند. ابتدا شایعاتی درباره ارتباط ازدواج و طلاق رضا گلزار و آیسان با بازگشت او به صدا و سیما منتشر شد و سپس مشخص شد رشیدپور دستمزد میلیاردی طلب کرده و بعد از رد آن، از بازگشت به تلویزیون منصرف شده است.

دختر رضا رشیدپور و جشن تولد لاکچری در فضای نامشروع

کنایه تند رضا رشیدپور به روزنامه کیهان

رضا رشیدپور مجری سابق صدا و سیما به تیترها و مطالب روزنامه کیهان که او را مخاطب قرار می‌دهد، واکنش نشان داد. متن کنایه رضا رشیدپور به کیهان :

برای چندمین بار، کیهان مطالبی علیه من نوشته. از کت و شلوار به رنگ پرچم اوکراین تا برگشتن به تلویزیون. کاش نویسنده محترم یک جستجوی ساده در اینترنت می‌کرد تا این اندازه بهتان ننویسد. می‌بینم و می‌گذرم. از نبودنم مطمئن باشید و.همان چند خط ستون را هم به دستاوردهای دولت بپردازید.

واکنش رضا رشیدپور به روزنامه کیهان

رضا رشیدپور اعتراض خود را به حواشی روزنامه کیهان در توئیتر به اشتراک گذاشت:

کنایه رضا رشیدپور به کیهان
کنایه رضا رشیدپور به کیهان, واکنش رضا رشیدپور به روزنامه کیهان

رشیدپور (زادهٔ ۱۹ دی ۱۳۵۷ در تهران)، مجری، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر اهل ایران است. برنامه «دید در شب» او از طریق آپارات منتشر شد. «دید در شب»، برنامه‌ای گفت‌وگو محور بود که رشیدپور در این برنامه، با دعوت از چهره‌های سرشناس، در گفت‌وگویی چالشی دربارهٔ حواشی مهم زندگی این افراد سؤال می‌پرسید.

روزنامه کیهان

کیهان روزنامه‌ای فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در ایران است. بنابر اعتقاد برخی این روزنامه «محافظه‌کار ترین روزنامه ایران» به حساب می‌آید. حسین شریعت‌مداری مدیر مسئول روزنامه کیهان است. طبق گزارش نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۷، سمت رسمی او نمایندگی سید علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *