آزادی دورچی صحت دارد؟ + پشت پرده علت بازداشت دورچی و بیوگرافی

دورچی، رپری که این روزها شهرت بسیاری به دست آورده و کلیپ‌های فراوانی از او در حال پخش و دابسمش است، گزارش می‌شود که بازداشت شده است. دورچی آزاد شد !

دورچی آزاد شد

خواننده رپ غیرمجاز زیر زمینی با نام دورچی مدتی قبل به خاطر انتشار آهنگی در شبکه های اجتماعی بازداشت شده بود. برخی از صفحه‌های خبری در اینستاگرام خبر از آزادی او داده‌اند.

پشت پرده علت بازداشت دورچی

یکی از بلاگرهای حوزه موسیقی در استوری خود این خبر را منتشر کرده است. اما تاکنون سایت فیگار نمی‌تواند این خبر را تایید یا تکذیب کند. در ادامه با واکنش برخی از رپرها به پشت پرده علت بازداشت دورچی بمانید.

پشت پرده علت بازداشت دورچی

دورچی یک هنرمند در سبک موسیقی دریل می‌باشد که یکی از سبک‌های محبوب در نسل جوان هنرمندان موسیقی است. ساندکلاد یک رسانه معروف و پرطرفدار در صنعت موسیقی می‌باشد که به انتشار و ترویج آثار هنرمندان موسیقی می‌پردازد.

دورچی در زمینه آهنگسازی غمگین فعالیت می‌کند که این سبک به طور عمده شامل آهنگ‌ها و ملودی‌هایی است که حالت احساسی و غمگین را به خوبی منتقل می‌کنند. این نوع موسیقی معمولاً برای بیان احساسات عمیق و تجربه‌های دردناک استفاده می‌شود.

دورچی بازداشت


جز چند شایعه چیز دیگری مبنی بر دستگیری دورچی در فضای مجازی ندیده‌ایم و برای همین در این نوشتار سعی شده عنوانی به شکل پشت پرده علت بازداشت دورچی انتخاب شود. نظر شما در مورد آهنگ جدید دورچی که این همه سر و صدا کرده چیست؟

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *