ویدیو جدیدی از محمد صادقی بازیگری که چند روز قبل از زندان آزاد شد!

ویدیو جدیدی از محمد صادقی بعد از آزادی از زندان در رسانه‌های مجازی پخش شده است. در این ویدیو او ژست‌های جالبی در لوکیشن‌های مختلف جلوی دوربین می‌گیرد.

محمد صادقی، پس از آزادی از زندان، یک ویدیو کوتاه منتشر کرده است. در این ویدیو، او در حال خواندن آهنگ می باشد. گویا فشار روانی زیادی بر روی این بازیگر سرشناس و حاشیه ساز است.

ویدیو جدیدی از محمد صادقی بعد از آزادی از زندان


بیشتر بخوانید:

محمد صادقی که 25 تیرماه دستگیر شده بود با وثیقه آزاد شد + اولین تصویر محمد صادقی پس از آزادی

اولین ویدیو محمد صادقی بعد از آزادی از زندان

پس از آزادی محمد صادقی از زندان، ویدیویی کوتاه از او در رسانه ها منتشر شده است که در حال خواندن یک آهنگ می‌باشد. او با صدایی پر احساس و بازتاب تجربیاتش در زندان، با انرژی و شور عجیبی به خواندن می‌پردازد. همچنین بیخیال او در این ویدیو حواشی بسیاری را برایش داشته است.

کلیپ جدید محمد صادقی بعد از آزادی از زندان

در ادامه می‌توانید ویدیو جدیدی از محمد صادقی پس از آزادی از زندان را ببینید:


ویدیو جدیدی از محمد صادقی پس از آزادیش از زندان

محمد صادقی، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی، در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است. او اصالت مازندرانی دارد و پدرش از بابل و مادرش اهل آمل می‌باشد. محمد صادقی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع لیسانس است. تاکنون، محمد صادقی ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. در دوران جوانی، ورزش تکواندو را تا سطح حرفه‌ای پیش برد و در تیم ملی نوجوانان حضور داشت. اما به دلیل علاقه‌ی بیشتر به هنر، ورزش تکواندو را کنار گذاشت.

او از جمله هنرمندانی است که به جواد عزتی، شهاب حسینی و هوتن شکیبا علاقه‌مند است. محمد صادقی از دوران دانشجویی وارد نمایش‌های گروهی دانشگاه شد و پس از فارغ‌التحصیلی، با حضور در کلاس‌های آزاد و گذراندن دوره‌های بازیگری، به صورت حرفه‌ای در صحنه تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد.

او در آثاری چون “مفیستو”، “در مه بخوان” و “آمادئوس” به روی صحنه رفته و در نمایش “شاه لیر” در کنار بازیگران معروفی همچون مهدی سلطانی، رحیم نوروزی، بهاره رهنما و الهام پاوه‌نژاد نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین ویدیو و اولین ویدیو محمد صادقی بعد از آزادی از زندان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *