ویدئو رقصیدن رونالدو با آهنگ عربی

اخیرا خبری تحت موضوع ویدئو رقصیدن رونالدو با آهنگ عربی منتشر شده که بازخورد گسترده‌ای در فضای مجازی میان مخاطبان به همراه داشته است.

کریستیانو رونالدو بعد از دبل کردن مقابل الشباب، مقابل چشم هواداران النصر با موزیک عربی رقصید. در ادامه این نوشتار ویدئو رقصیدن رونالدو با آهنگ عربی با فیگار همراه باشید.

ویدئو رقصیدن رونالدو با آهنگ عربی

فیلم رقص رونالدو با موزیک عربی

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در 5 فوریهٔ 1985 در محلهٔ سائو پدرو در فونشال، پایتخت مادیرا، به دنیا آمد و در محلهٔ نزدیک سانتو آنتونیو بزرگ شد. او چهارمین و کوچک‌ترین فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) و خوزه دینیس آویرو (باغبان شهرداری و مدیر تدارکات پاره‌وقت) است. مادربزرگ او از طرف پدرش، ایزابل دا پیده، اهل جزیرهٔ سائو ویسنته، کیپ ورد بود. او یک برادر بزرگتر به نام هوگو و دو خواهر بزرگتر به نام‌های آلما و لیلیانا کاتیا دارد.

مادرش می‌گوید که به دلیل فقر، اعتیاد پدرش به الکل و داشتن بیش از حد فرزند تا آن زمان، می‌خواست او را سقط کند اما پزشکش از انجام این عمل امتناع کرد. رونالدو در یک خانواده‌ مسیحی کاتولیک و فقیر بزرگ شد و اتاقش با تمام خواهر و برادرهایش مشترک بود.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو با لباس عربی در عربستان کولاک کرد!

افت اورال مسی و رونالدو در ea sports fc 24

رقص رونالدو با آهنگ عربی

در ادامه می‌توانید (ویدئو رقصیدن رونالدو با آهنگ عربی) را ببینید:

فیلم رقص رونالدو با موزیک عربی

در کودکی، رونالدو از سال 1992 تا 1995 برای آندورینیا بازی کرد، که در آن‌جا پدرش مدیر تدارکات بود. و بعداً دو سال را با باشگاه ناسیونال گذراند. در سال 1997، او در 122 سالگی برای آزمونی سه‌ روزه به اسپورتینگ رفت و مدتی بعد قراردادی به مبلغ 1,500 پوند امضا کرد. او سپس از مادیرا به آلکوشاچی در نزدیکی لیسبون نقل مکان کرد تا به آکادمی جوانان اسپورتینگ بپیوندد.

در 14 سالگی، او معتقد بود که توانایی بازی کردن به صورت نیمه حرفه‌ای را دارد و با مادرش موافقت کرد که تحصیلات خود را متوقف کند و کاملاً روی فوتبال تمرکز کند. رونالدو به عنوان یک دانش‌آموز زندگی پردردسری داشت، و با اقامت در منطقه لیسبون به دور از خانواده، نتوانست تحصیلات خود را بیشتر از کلاس ششم ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ویدئو رقصیدن رونالدو با آهنگ عربی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *