ببینید: گریم متفاوت پژمان جمشیدی در فیلم بی مادر کولاک کرد! +[فیلم]

فیلمی از گریم متفاوت پژمان جمشیدی در فیلم بی مادر منتشر شده است که به شدت پربازدید شد. در این فیلم پژمان جمشیدی کچل شده است.

پژمان جمشیدی تصمیم گرفته است در یک نقش متفاوت سرش را تراشیده بازی کند. در ادامه مطلب با خبر پژمان جمشیدی فیلم بی مادر همراه ما بمانید.

گریم متفاوت پژمان جمشیدی در فیلم بی مادر

گریم پژمان جمشیدی فیلم بی مادر

به گزارش منابع خبری:

گریم متفاوت پژمان جمشیدی در فیلم سینمایی “بی مادر” به او یک شکل و شمایل جدید می‌بخشد که در فیلم‌های قبلی او کمتر دیده شده است.

محمود دهقانی مسئول طراحی گریم این فیلم است. گروه بازیگران “بی مادر” شامل پژمان جمشیدی، پردیس پورعابدینی، علی اوجی، بیتا عزیز، شیرین ظابطیان، سارا محمدی، آوا جوهرچی و امیرضا جوکار است.

فیلم بی مادر پژمان جمشیدی

این فیلم توسط محمدرضا مصباح و علی اوجی تهیه‌کنندگی می‌شود و به کارگردانی امیر آقایی است. بی مادر اولین همکاری مشترک امیر آقایی و پژمان جمشیدی است. خلاصه داستان فیلم می‌گوید که زندگی آرام یک زوج با پافشاری یکی از آن‌ها بر تصمیمش، ناخواسته وارد دو راهی و مخاطرات اخلاقی می‌شود.” پخش و تبلیغات این فیلم توسط موسسه بهمن سبز انجام می‌شود.

فیلم “بی مادر” یکی از مصادیق دقیق فیلم‌نامه‌هایی است که با شکلی عجیب و بی سر و ته، جلو می‌روند و مخاطب را سردرگم می‌کنند. مشکل “بی مادر” در جایی تشدید می‌شود که این بی‌قاعدگی فیلم‌نامه با همراهی اجرای بد بازیگران همراه می‌شود و موجب ایجاد یک ملغمه بی‌مفهوم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گریم متفاوت پژمان جمشیدی در فیلم بی مادر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *