ببینید: توهین کوشکی به علی دایی و عادل فردوسی پور

چندی پیش، در مصاحبه‌ای که کوشکی در شبکه افق داشت، صحبت‌هایی انجام داد که تحت عنوان توهین کوشکی به علی دایی و عادل فردوسی پور حاشیه‌ساز شد.

صادق کوشکی، استاد دانشگاه که اغلب به عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما حضور دارد، در یک برنامه زنده در شبکه افق، سخنانی منتقدانه درباره علی دایی و عادل فردوسی پور اظهار کرد که برایش حاشیه‌ساز شد.

توهین کوشکی به علی دایی و عادل فردوسی پور

اهانت صادق کوشکی به دایی و فردوسی پور

محمد صادق کوشکی، یکی از فعالان سیاسی اصولگرا، طی مصاحبه‌ای که چندی پیش در شبکه افق داشت به علی دایی و عادل فردوسی پور انتقاد کرد و گفت:

ببینید ما یک ورزشکار داریم به اسم تختی. چند سال از مرگ ایشون گذشته؟ ایشون بیش از اینکه مشهور باشد، محبوب است. به گونه‌ای که شما اگر از مردم مصاحبه کنید، انسان‌های کمی از جزئیات زندگی تختی بدانند. حداقل شش دهه است که ایشون محبوب می‌باشد و آن محبوبیتش با مدال‌هایی که کسب کرده بالا و پایین نرفته است. یعنی ایشون پس از اینکه مدال کسب کرده‌اند محبوب بودند، وقتی هم که مدال نگرفتند، باز هم محبوب بودند.

ایشون در جواب مجری که می‌گوید در دوره ما علی دایی این کارکرد را داشت می‌گوید:

ایشون محبوب نیستند. فقط مشهور هستند. شش دهه پس از فوت علی دایی خواهیم دید که آیا اصلا کسی ایشون را می‌شناسد یا نه.

اهانت صادق کوشکی به دایی و فردوسی پور

در ادامه می‌توانید انتقاد کوشکی از فردوسی پور و دایی را ببینید:

حمله شدید به علی دایی و فردوسی پور

او در ادامه در جواب مجری که گفت شما موضع خودتان را درباره محبوبیت بگویید گفت:

متاسفانه ما سال‌های سال در این رسانه، افرادی را دیدیم که هیچکس نبودند و رسانه او را مشهور کرده بود می‌گفت برنامه من. او برای برنامه‌اش سیاست‌گذاری می‌کرد. برای مدیر شبکه تعیین تکلیف می‌کرد.

هچنین در ادامه او در پاسخ به اینکه مجری گفت او حتما توانمندی و هنری داشته ادامه داد:

ایشون گستاخ بودند. توانمند نبودند. و همچنین بی تدبیری از سمت مدیریت بوده. اینکه یک شهروند عادی را تبدیل به یک غول بکند کار به جایی رسید که رئیس صداوسیما از او حساب می‌برد و درواقع تدارکاتچی او بود. در حقیقت فردوسی‌پور رئیس صداوسیما بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص توهین کوشکی به علی دایی و عادل فردوسی پور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *