تماشا کنید: ویدیویی از حضور محمد بحرانی در مهمونی

این هفته قسمت جدید برنامه مهمونی پخش شد. مهمان این هفته این برنامه محمد بحرانی بود که در ادامه ویدیویی از حضور محمد بحرانی در مهمونی خواهیم دید.

یکی از جالب‌ترین سکانس‌های این هفته مهمونی، حضور محمد بحرانی و مواجه او با بچه بود که بسیار جنجال برانگیز شد. در ادامه ویدئویی از محمد بحرانی را در این برنامه خواهیم دید.

ویدیویی از حضور محمد بحرانی در مهمونی

محمد بحرانی در کنار پشه در برنامه مهمونی

هوتن شکیبا، بازیگر و صداپیشه که نقش “بچه” در مجموعه “مهمونی” را ایفا می‌کند. او در این قسمت، به محمد بحرانی تیکه می‌اندازد که در نهایت در یک استوری از محمد بحرانی، هنرمند و صداپیشه شخصیت “جناب خان” که به عنوان مهمان در برنامه ایرج طهماسب حضور داشت، عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید:

صحنه های عاشقانه بچه مهمونی با بوته دختر گلفروش

ماجرای شکل گیری کاراکتر پشه مهمونی لو رفت

در قسمت 24 برنامه “مهمونی”، محمد بحرانی به عنوان مهمان حضور داشت و در این قسمت با عروسک بچه و سایر عروسک‌های برنامه به گفتگو پرداخت. در یک بخش از این برنامه، عروسک بچه از کلمه‌ای توهین آمیز به محمد بحرانی استفاده کرد، که توسط برخی از کاربران فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت.

محمد بحرانی در کنار بچه در برنامه مهمونی

در ادامه می‌توانید ویدیوی محمد بحرانی در برنامه مهمونی را ببینید:

محمد بحرانی در برنامه ایرج طهماسب

بسیاری از کاربران فضای مجازی اعتقاد دارند که ایرج طهماسب به منظور خنداندن مخاطبانش، از هر اصطلاح توهین آمیزی به مهمانان برنامه استفاده می‌کند. در نهایت این حاشیه نیز با عذرخواهی هوتن شکیبا، تمام شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص ویدیویی از حضور محمد بحرانی در مهمونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *