ویدیو : اکران فیلم بی مادر با حضور پژمان جمشیدی در پردیس سینمایی شمیران

به تازگی ویدیویی از اکران فیلم بی مادر با حضور پژمان جمشیدی در پردیس سینمایی شمیران در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

در یک خبر تازه، اظهارات جدیدی از سوی خواننده مشهور، مهراد جم، درباره احساس دلبستگی و عشقی که نسبت به پسرش حس می‌کند، در رسانه‌ها منتشر شده است. این اظهارات نشان می‌دهد که مهراد جم به تازگی احساس دلبستگی و عشقی به فرزندش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های پژمان جمشیدی تا سال 1402

برخورد بد و سرد پژمان جمشیدی با پردیس پور عابدینی

اکران فیلم بی مادر با حضور پژمان جمشیدی

در این ویدیو، پژمان جمشیدی در حال ورود به پردیس سینمایی شمیران و در کنار اعضای تیم فیلم “بی مادر” قرار دارد. وقتی پژمان جمشیدی وارد پردیس می‌شود، انبوهی از عکاسان و خبرنگاران او را احاطه کرده و سوال‌های مختلفی درباره فیلم و نقش او در آن می‌پرسند.

این ویدیو در فضای مجازی با سرعت منتشر شده و به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی به بحث و تبادل نظر درباره حضور پژمان جمشیدی و اهمیت این فیلم پرداخته‌اند.

اکران فیلم سینمایی بی مادر با حضور پژمان جمشیدی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حضور پژمان جمشیدی در اکران فیلم بی مادر را ببینید:

دیده شدن پژمان جمشیدی در اکران فیلم بی مادر

شب گذشته، سومین اکران عمومی فیلم سینمایی “بی‌مادر” با حضور گسترده‌ای از بازیگران و عوامل فیلم و علاقمندان به سینما در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد. سید مرتضی فاطمی، کارگردان فیلم، و بازیگران اصلی پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی نیز در این اکران عمومی حضور داشتند.

قبل از نمایش فیلم، سید مرتضی فاطمی به مدت کوتاهی به تریبون صحبت کرد و از حضور مردم و حمایتی که از فیلم “بی‌مادر” نشان داده‌اند، تشکر کرد. همچنین، پژمان جمشیدی بازیگر این فیلم، در بیانیه‌ای به حاضران اظهار داشت: وظیفه ماست که به سالن‌های سینما بیاییم و به خاطر حمایت شما از صنعت سینما، از شما تشکر کنیم.

وی افزود:

“سینما بدون حمایت و تماشاگرانش بی‌معناست؛ من افتخار می‌کنم که در روز تولدم در کنار شما باشم و این فیلم را با شما تماشا کنم.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص اکران فیلم بی مادر با حضور پژمان جمشیدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *