استفاده رضا پیشرو از میم خودش در کنسرت روز گذشته + ویدیو

ویدیویی از میم شدن رضا پیشرو در صدا و سیما در رسانه‌ها پخش شد که حواشی بسیاری را ایجاد کرد. ویدیوی استفاده رضا پیشرو از میم خودش در کنسرت را ببینید.

عبدالله روا، مجری برنامهٔ «ویدیو چک» در شبکه ورزش، از میم «مشکل داری» از رضا پیشرو، رپر ایرانی، استفاده می‌کند. گویا حرکت خنده دار این مجری مورد توجه بسیاری از کابران فضای مجازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازی رضا پیشرو منتشر شد

استفاده رضا پیشرو از میم خودش در کنسرت


میم شدن رضا پیشرو در صدا و سیما

دیده شدن میم رضا پیشرو در صدا و سیما

عبدالله روا، مجری برنامهٔ «ویدیو چک» از شبکه ورزش، در یکی از قسمت‌های برنامه از میم «مشکل داری» از آهنگساز و رپر ایرانی، رضا پیشرو، بهره برد. او در این قسمت برنامه، این میم را به عنوان یک الگوی طنز و سرگرمی به نمایش گذاشت.

عبدالله روا با استفاده از این میم، سعی داشت تا با جذب طنز و سرگرمی مخاطبان برنامه، بخشی از اجرای رضا پیشرو را مورد بررسی و بحث قرار دهد. این بازنویسی، براساس اطلاعات موجود و برداشت من از متن ارائه شده انجام شده است.

رضا پیشرو، یک خوانندهٔ رپ است که در حال تلاش برای انتشار آلبوم جدید خود بود. با مشاهدهٔ کامنت‌های توهین آمیز، او عصبانی شده و در یک استوری به کاربرانی که به او توهین کرده بودند، انتقاد کرد. او بیان کرد که همهٔ ما زحمت می‌کشیم و این نباید بهانهٔ شما باشد تا با دیگران با نقص‌های شخصی رفتار کنید. این عصبانیت رضا پیشرو، سوژهٔ بحث کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و در فضای مجازی وایرال شد.

میم شدن رضا پیشرو در صدا و سیما
میم شدن رضا پیرو در تلویزیون

میم شدن رضا پیرو در تلویزیون

در ادامه می‌توانید استفاده مجری از میم رضا پیشرو در برنامه تلویزیونی را ببینید:


عبدالله روا، مجری برنامهٔ “ویدیو چک” و برنامه‌های تلویزیونی دیگری است که از سال ۱۳۸۷ با شبکه استانی جهان بین چهار محال و بختیاری همکاری می‌کند. او در زمینهٔ حقوق تحصیل کرده و مدرک دانشگاهی خود را در این رشته اخذ کرده است. علاوه بر این، به دلیل علاقهٔ وی به شعر و ادبیات، در رشتهٔ ادبیات فوق‌لیسانس خود را در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داده و مدرک مربوطه را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص استفاده رضا پیشرو از میم خودش در کنسرت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *