ویدیو : حضور بازیگران و عوامل سریال زخم کاری 2 در اولین اکران مردمی

به تازگی ویدیویی از حضور بازیگران و عوامل سریال زخم کاری 2 در اولین اکران مردمی در رسانه های مجازی پخش شده که بازخورد خوبی را داشته است.

امروز ویدیویی از حضور بعضی از عوامل و بازیگران زخم کاری 2 در اکران مردمی در رسانه ها منتشر شده است. دیده شدن برخی عوامل و هنرمندان سریال زخم کاری 2 در اکران عمومی ، دوستی و صمیمیت بین اعضای تیم را نشان میدهد که گویا بنا به دلایلی هانیه توسلی در این سری از زخم کاری حضور پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از اکران عمومی قسمت 1 فصل 2 سریال زخم کاری : بازگشت

انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2

حضور بازیگران و عوامل سریال زخم کاری 2 در اولین اکران مردمی

در ادامه می‌توانید حضور هنرمندان و عوامل سریال زخم کاری 2 در نخستین اکران عمومی را ببینید:

 

فصل دوم سریال “زخم کاری” شاهد بازگشت نقش‌های اصلی و محبوب سریال هستیم، از جمله: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی. اما در فصل دوم نیز چند بازیگر جدید حضور خواهند داشت، از جمله: کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک (در نقش سیما). همچنین، اطلاعاتی درباره تعدادی چهره تازه که در سریال حضور خواهند داشت مشخص نیست.

به طور خلاصه، در فصل دوم سریال “زخم کاری”، شاهد بازگشت هنرپیشگان اصلی هستیم و همچنین حضور چند بازیگر جدید. اما بازگشت هانیه توسلی و شخصیت منصوره برای طرفداران سریال یک خبر ناگوار است که هنوز جایگزینی مشخصی برای این شخصیت اعلام نشده است.

درباره سریال زخم کاری

حضور بازیگران و عوامل سریال زخم کاری 2 در اولین اکران مردمی

داستان فصل اول سریال “زخم کاری” با زمینه‌ای تاریک و پر از تنش به پایان رسید و مالک، شخصیت اصلی داستان، با ضربات چاقوی خاندان ریزآبادی زخمی شد. حالا در فصل دوم، مالک به تصویر بازمی‌گردد. او که در پایان فصل اول تقریباً فاتحه‌اش را خوانده بود، دوباره حضور خواهد داشت. اکنون که از وجود مافیای فرزندان عموی خود آگاه است و زخمی شده است، تحت تأثیر شوک قرار گرفته است.

مالک باید از خاکستر خود برخیزد و با شعله‌های انتقام، به دنبال کسانی که به او زخمی کاری کردند، بگردد. او تصمیم می‌گیرد اینبار با خشم و انتقام، هر کسی که در آسیب‌رسانی به او نقش داشته است را به آتش بکشاند. این فصل دوم از سریال با تمرکز بر انتقام و مبارزه مالک در برابر دشمنانش، به روایت داستان خواهد پرداخت.

حواشی سریال زخم کاری

حضور بازیگران و عوامل سریال زخم کاری 2 در اولین اکران مردمی

سریال “زخم کاری” یک سریال محبوب بود که در تاریخ 14 خرداد 1400 از سرویس فیلیمو به نمایش درآمد و پس از پخش 15 قسمت، در تاریخ 19 شهریور 1400 به پایان رسید. این سریال توانست نظرات مثبتی از بیشتر منتقدان را به دست آورد و با میانگین 20 میلیون بازدید، به عنوان پرتماشاگرترین سریال شبکه نمایش خانگی شناخته شد. این مجموعه به طور کلی برای هفت جایزه در جشن حافظ نامزد شد و توانست 4 جایزه را به خانه بردارد. به همین دلیل، سازندگان با توجه به پایان باز فصل اول، تصمیم به ادامه دادن سریال “زخم کاری” را گرفتند.

با این حال، خبر شوکه کننده برای طرفداران شخصیت منصوره است. هانیه توسلی، بازیگری که شخصیت منصوره را بازی می‌کند، اعلام کرده است که در فصل دوم سریال حضور نخواهد داشت. دلیل این موضوع را خستگی و بی‌انگیزگی عنوان کرده است. با این حال، سازندگان سریال تمایل داشته و دارند همکاری با او را ادامه دهند، اما نام او در لیست هنرپیشگان فصل دوم حضور ندارد. هنوز مشخص نیست که برای شخصیت منصوره جایگزینی خواهد آمد یا داستان بدون حضور او ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حضور بازیگران و عوامل سریال زخم کاری 2 در اولین اکران مردمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *