تماشا کنید : رسوایی دیشب اشکین 0098 با پوشش زنانه در مونترال آمریکا

به تازگی ویدیویی از رسوایی دیشب اشکین 0098 با پوشش زنانه در مونترال آمریکا در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا استایل زنانه اشکین 0098 در کنسرتش مورد توجه بسیاری از کابران فضای مجازی قرار گرفته است. گویا حرکات عجیب اشکین 0098 در کنسرتش با پوشش زنانه نشان می‌دهند که تغییر جنسیت داده است.

رسوایی دیشب اشکین 0098 با پوشش زنانه در مونترال آمریکا

در ادامه می‌توانید ویدیو عجیب ترین پوشش اشکین 0098 در کنسرت دیشبش را ببینید:

دیشب در شهر مونترال آمریکا، رسوایی‌ای به وقوع پیوست که با حضور اشکین 0098 و پوشش زنانه او همراه بود. در یک رویداد عمومی، اشکین 0098، خواننده معروف، با لباسی زنانه وارد صحنه شد که بسیاری را متعجب کرد.

حضور اشکین 0098 با پوشش زنانه در مونترال آمریکا باعث بروز واکنش‌ها و نظرات مختلف شد. برخی از حاضران در رویداد، این اقدام را به عنوان یک رسوایی و نقض قوانین و فرهنگ‌های مرسوم محلی دانستند، در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان یک اظهارنظر هنری و خلاقانه تلقی کردند.

تاکنون، اشکین 0098 یا نمایندگان او اظهاری درباره دلایل این اقدام نکرده‌اند و این موضوع همچنان موضوع بحث و گفتگوی عمومی است. همچنین، واکنش و پاسخ مقامات محلی و برنامه‌ریزان رویداد نیز منتظر تعیین شده است.

بیوگرافی اشکین 0098

رسوایی دیشب اشکین 0098 با پوشش زنانه در مونترال آمریکا

اشکین محمدیان، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا، که در تاریخ ۲۳ دی سال ۱۳۵۸ متولد شده است، در صنعت موسیقی فعالیت می‌کند. وی تحصیلات خود را در رشته مهندسی کشاورزی اخذ کرده است.

اشکین محمدیان برای آثاری که در گروه موسیقی “۰۰۹۸” اجرا کرده و شناخته شده است. این آثار شامل آهنگ‌هایی همچون “۲دره باز”، “برو حالشو ببر” و “تریپت منو کشته” می‌شوند. در ابتدا، اشکین محمدیان در گروه “۰۰۹۸” با همراهی رضا کاشانی فعالیت می‌کرد، اما این همکاری برای مدت طولانی ادامه نیافت و اشکین سپس شروع به همکاری با علیشمس نمود. این همکاری بین اشکین محمدیان و علیشمس بسیار مورد توجه قرار گرفت و به عنوان یکی از بهترین آثار اشکین ۰۰۹۸ با همکاری علیشمس شناخته شد.

حواشی اخیر اشکین 0098

رسوایی دیشب اشکین 0098 با پوشش زنانه در مونترال آمریکا

چندی پیش او در لایو خود گفت:

“من اشکین ۰۰۹۸ هستم و از همینجا اعلام می‌کنم که همچون هزاران هزار خواننده، انسان و هنرمند دیگر، بیماری مایکل جکسونیسم را دارم. دارای بیماری مایکل جکسونیسم هستم و این بیماری مرتبط با نام مایکل جکسون، خواننده و هنرمند مشهور، است. بیماری مایکل جکسونیسم یک حالت نادر و ژنتیکی است که تأثیری بر روی حرکت‌های بدنی و کنترل عضلات دارد.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص رسوایی دیشب اشکین 0098 با پوشش زنانه در مونترال آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *