ویدیو : ساز زدن شادمهر عقیلی و دخترش با چشم بسته !!

به تازگی ویدیویی از ساز زدن شادمهر عقیلی و دخترش با چشم بسته در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از چشم بسته ویولن زدن شادمهر عقیلی و دخترش در رسانه ها پخش شده که بسیاری از کابران را در شوک قرار داد. گویا ویدیو ویولن شادمهر عقیلی و دخترش با چشم بسته در فضای مجازی ویرال شده و از سوی کابران بازخورد بسیار خوبی را همراه بود.

ساز زدن شادمهر عقیلی و دخترش با چشم بسته

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شادمهر عقیلی و دخترش در حال ویولن زدن با چشم بسته را ببینید:

امروز یک ویدئو بسیار دیدنی و بی‌نظیر از شادمهر عقیلی، خواننده معروف ایرانی، همراه با دخترش و با چشمان بسته، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. در این ویدئو، می‌توان شادمهر عقیلی را در حال نواختن ساز و آواز خود با چشمان بسته مشاهده کرد. این لحظات شگفت‌انگیز و پرشور، هنر و استعداد شادمهر عقیلی را به خوبی نشان می‌دهد و نشاط و شادی دخترش نیز در همان لحظات قابل توجه است. این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار شده و به سرعت وایرال شده است.

بیوگرافی شادمهر عقیلی

ساز زدن شادمهر عقیلی و دخترش با چشم بسته

شادمهر عقیلی، متولد هفتم بهمن ماه ۱۳۵۱ در تهران است. او سه برادر به نام‌های محمد تقی، محمد علی و حمید و یک خواهر به نام پروین دارد. متأسفانه، دو برادر او به شهادت رسیدند؛ یکی در سربازی و دیگری در زلزله رودبار.

شادمهر عقیلی فارغ التحصیل موسیقی از هنرستان است و از کودکی در حوزه موسیقی فعالیت می‌کند. علاقه‌مندی او به موسیقی از ساز زدن برادرش شروع شد و در سن ۱۶ سالگی با نواختن پیانو فعالیت خود را آغاز کرد. سپس به نواختن ترومپت مشغول شد و در نهایت ویلن را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد. همچنین، با تماشای ویدئوها در یوتیوب، نواختن بیس را نیز یاد گرفت.

در سال ۱۳۷۶، با همراه یک گروه و فواد حجازی، به صدا و سیما رفت. او در همان سال، اولین آلبوم بدون کلام خود را منتشر کرد که تنظیمی از قطعات قدیمی بود. همچنین، همزمان با این فعالیت، در صدا و سیما نیز فعالیت خود را آغاز کرد. شادمهر عقیلی پس از انتشار چندین آلبوم و قطعه‌های موسیقی، از جمله “یاس کبود” که به حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیم شده بود، توانست توجه افراد مذهبی را نیز به سمت آثار خود جلب کند.

حواشی و شایعات شادمهر عقیلی

ساز زدن شادمهر عقیلی و دخترش با چشم بسته

تا به حال توسط منتشرکنندگان مختلف، تصاویری از ژینا کلانتری، نامزد سابق شادمهر عقیلی، پس از گذشت سال‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد او بسیار زیباتر از گذشته شده است.

شادمهر عقیلی، یک خواننده مشهور موسیقی پاپ در کشورمان است و همراه با همسر و دخترش در خارج از کشور زندگی می‌کند. به دلیل ترانه‌های زیبایی که اجرا می‌کند، او هواداران زیادی دارد. در پرشین وی، یک ویدئویی را برای شما قرار می‌دهیم که در آن ابتکار روز عشق دختر شادمهر عقیلی را مشاهده می‌کنید. در این ویدئو، او همراه با مادرش صابون‌هایی با شکل قلب درست کرده و جعبه‌هایی برای آنها ساخته است. مادرش برچسب‌های این جعبه‌ها را طراحی کرده است.

در این ویدئو، من برای سرگرمی صابون درست می‌کنم و به همین دلیل، صابون‌های قلبی را به همکلاسی‌هایم هدیه می‌دهم. من و مادرم برچسب جعبه را طراحی کرده‌ایم! با این صابون‌ها، به دوستانم کمک می‌کنم تا سالم و بدون میکروب باقی بمانند!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ساز زدن شادمهر عقیلی و دخترش با چشم بسته چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *