ویدیو : روایت بیماری عجیب شهرزاد کمال زاده از زبان خودش

به تازگی ویدیویی از روایت بیماری عجیب شهرزاد کمال زاده از زبان خودش در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از سخنان بیماری نا علاج شهرزاد کمال زاده از زبان خودش در رسانه های مجازی منتشر شده است.داستان بیماری شهرزاد کمال زاده از زبان خودش توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرد.

روایت بیماری عجیب شهرزاد کمال زاده از زبان خودش

در ادامه می‌توانید اظهارت بیماری عجیب شهرزاد کمال زاده از زبان خودش را ببینید:

درباره بیماری شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر سینما و تلویزیون، در برنامه “منتهی”، او اظهار کرده است که با شوک روحی مواجه شده و دچار بیماری پانیک روحی و روانی شده است. این وضعیت ناشی از عدم توانایی در برخورد با خبر بیماری سرطان پدرش بوده است. این حادثه شوک زننده‌ای را برای شهرزاد به همراه داشته و منجر به بروز مشکلات روانی شده است.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

روایت بیماری عجیب شهرزاد کمال زاده از زبان خودش

شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ 7 فروردین 1364 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می‌باشد. خانم کمال‌زاده در خانواده‌ای کم جمعیت به دنیا آمده و تنها یک خواهر دارد. در ابتدا، خانواده‌اش مخالف ورود او به عرصه بازیگری بودند، اما به تدریج با این حرفه کنار آمدند. در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها، خبرها منتشر شده که او متولد همدان است، اما خود شهرزاد کمال‌زاده این ادعا را تکذیب کرده است.

در تاریخ 7 فروردین 1401، شهرزاد کمال‌زاده خبر ازدواج خود را منتشر کرد و حلقه ازدواج خود را در صفحه اینستاگرامش نشان داد. درباره هویت و نام و بیوگرافی همسرش، شایعات زیادی در صفحات مجازی پخش شده است، اما این بازیگر هویت و نام همسر خود را فاش نکرده است و عکسی از او در دسترس نیست.

شهرزاد کمال‌زاده به حیوانات بسیار علاقه‌مند است و حامی حقوق حیوانات است. او آرزو دارد تا به تمامی نقاط دنیا سفر کند و همه چیز را ببیند. علاوه بر این، او علاقه زیادی به کمک به دیگران دارد و سعی می‌کند به عنوان فردی مفید برای دیگران عمل کند.

شهرزاد کمال‌زاده علاقه زیادی به فوتبال و والیبال دارد و عضو تیم فوتبال و والیبال هنرمندان ایران است. او علاقه‌مند به موسیقی سنتی است و همچنین موسیقی پاپ را دوست دارد، و در این میان، صدای حامد همایون را نیز پسندیده است. او در یکی از کلیپ‌ها و موزیک ویدیوهای حامد همایون به نام “پرسه” نقش آفرینی کرده بود که در آذر ماه سال ۱۳۹۷ پخش شد.

حواشی و شایعات شهرزاد کمال زاده

روایت بیماری عجیب شهرزاد کمال زاده از زبان خودش

چندی پیش شهرزاد کمال زاده در مصاحبه ای گفت:

“پدر من مرا به مزار شریف حضرت عبدالعظیم حسنی، امامزاده داود، امامزاده صالح و امامزاده قاسم همراه می‌برد. در این مکان‌ها بزرگ شدیم؛ با نذر و پیروی از ارزش‌های امام حسین (ع) تربیت یافتیم.”

در ادامه افزود”

“من به همه هنرمندانی که برای اعتلای ارزش‌های امام حسین (ع) تلاش می‌کنند، احترام ویژه‌ای دارم. متأسفانه برخی افراد به دلیل ناتوانی یا نفهمیدن، به هنرمندان حمله می‌کنند و آنها را به امور بی‌ربط متهم می‌کنند. مثلاً هنگامی که قیمت بنزین افزایش می‌یابد، به هنرمندان اتهام می‌زنند. این اتفاقات برای همه هنرمندان رخ می‌دهد، اما همه آنها برای جلوگیری از این اتهامات به صورت علنی شکایت نمی‌کنند.”

همچنبن او گفت:

“ما باید به جای مبارزه با یکدیگر و ایجاد تقابل، با هم همکاری کنیم و برای توسعه کشورمان ایران و بهبود آن، تلاش کنیم. باید تلاشمان را برای ایجاد تغییرات قابل توجه و مفید در جامعه انجام دهیم.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص روایت بیماری عجیب شهرزاد کمال زاده از زبان خودش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *