ویدیو : رقص جنجالی کتایون امیرابراهیمی در ماشین

به تازگی ویدیویی از رقص جنجالی کتایون امیرابراهیمی در ماشین در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از رقصیدن کتایون امیرابراهیمی در خودرو در فضای مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است. گویا رقصیدن کتایون امیر ابراهیمی در ماشین حواشی بسیاری را از سوی کابران فضای مجازی ایجاد کرده است.

رقص جنجالی کتایون امیرابراهیمی در ماشین

در ادامه می‌توانید رقص عجیب کتایون امیر ابراهیمی در ماشین را ببینید:

یک ویدئو کوتاه از رقص خانم کتایون امیرابراهیمی در داخل خودرو منتشر شده است که با واکنش‌های زیادی همراه بوده است. برخی از افراد این روحیه خوب و سلامت خانم امیرابراهیمی را تحسین کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر این نوع حرکات را در محیط عمومی مناسب نمی‌دانند.

بیوگرافی کتایون امیرابراهیمی

رقص جنجالی کتایون امیرابراهیمی در ماشین

امیرحسین صدیق در تاریخ هشتم آبان ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او دارای فارغ التحصیلی دیپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می‌باشد. فعالیت هنری امیرحسین صدیق با بازی در تئاتر آغاز شد و در نقش پدر خانومی در سریال کودک زی زی گولو شهرت فراوانی به دست آورد. پس از مدتی مجردی، در سن چهل و شش سالگی در بهمن ۱۳۹۷ با باران خوش اندام، شاعر و تصنیف سرا ازدواج کرد.

فعالیت هنری امیرحسین صدیق پس از دریافت دیپلم در سال ۱۳۷۰ آغاز شد. در آن زمان که نوزده ساله بود، به صورت حرفه‌ای در تئاتری به نام “پیروزی” در شیکاگو به کارگردانی استاد داوود رشیدی فعالیت کرد. در سال ۱۳۷۱، در بیست سالگی برای اولین بار در فیلم “قافله” به عنوان بازیگر به روی صحنه رفت و در سال ۱۳۷۳ با سریال “قصه های تا به تا” به کارگردانی مرضیه برومند در نقش آقای پدر به شهرت عجیبی دست یافت.

هنوز هم بسیاری از مردم او را به عنوان آقای پدر می‌شناسند. در سن چهل سالگی، تصمیم گرفت به روستا نقل مکان کند و همراه با مادرش در روستای کمرد، در فاصله ۲۵ کیلومتری تهران در مسیر جاده آبعلی ساکن شود. تهران به علت شلوغی، ترافیک و آلودگی بالا، دیگر برای او قابل تحمل نبود. به همین دلیل در سال ۱۳۸۷ یک باغ قدیمی در کمرد خرید و خانه‌ای را در آنجا بنا نهاد.

کشف حجاب کتایون امیرابراهیمی

کتایون امیرابراهیمی، یک بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون، تصویری از خودش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حجاب را از سر برداشت. از کودکی، او عاشق بازیگری بود و دوست داشت در این حرفه فعالیت کند. شوهر عمه اش نیز کارگردان تئاتر بود و در واقع، او دوری نزدیکی با هنرمندان معروفی مانند شهلا ریاحی و بهمن فرمان‌آرا دارد.

درباره چگونگی ورودش به دنیای هنر، او می‌گوید:

“یادم می‌آید که نزدیک دبیرستان ما یک سالن تئاتر وجود داشت و بسیاری از هنرپیشه‌های آن دوران در آن سالن اجرا داشتند. من به دلیل شوهر عمه‌ام که در تئاتر فعالیت می‌کرد، بسیار زیاد به آنجا می‌رفتم و با صحنه‌های تئاتر واقعی در آنجا آشنا شدم.”

کتایون امیرابراهیمی در تلاش برای تحقق رویاهایش به دنیای هنر وارد شد و در طی سال‌ها به عنوان یک بازیگر تجربه‌های متعددی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص رقص جنجالی کتایون امیرابراهیمی در ماشین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *