ویدیو : ممنوع الوورد شدن الکسیس تگزاس به ایران

به تازگی ویدیویی از ممنوع الوورد شدن الکسیس تگزاس به ایران در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

امروز خبری جنجالی در رابطه با ممنوع بودن ورود الکسیس تگزس به ایران در رسانه ها منتشر شده است. گویا ویدیویی از اجازه ورود نداشتن الکسیس تگزاس به ایران پخش شده که این بازیگر فیلم های مستحجن که چندی پیش در موزیک ویدیو ساسی مانکن حضور داشت. درباره خودش و ممنوع الورود بودنش به ایران گفته است.

ممنوع الوورد شدن الکسیس تگزاس به ایران

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اجازه ورود نداشتن الکسیس تگزاس به ایران را ببینید:

چندی پیش ما شاهد بازگشت ساسی مانکن در سال پیش بودیم که موجی از توجه و علاقه را به خود جلب کرد و سپس رفت. اما امسال دوباره آمد و دست به کار شد و موج جدیدی را راه انداخت و همچنان در حال پیشروی است. در حالی که این اتفاقات رخ می‌دهد، ما هنوز درگیر فقر فضایی در صنعت فرهنگی هستیم. بی توجهی ما به نیازها و آرزوهای کودکان، نوجوانان و جوانان، آثاری تهی و بی ارزش را در ذهن و تفکر آنان جا می‌گذارد.

ما همچنان ادامه می‌دهیم به سخت‌تر و محدودتر کردن دنیای آنها و اجازه می‌دهیم که آثار خالی و بی‌ارزش جای آثار غنی و الهام‌بخش را در ذهن و تفکر جوانان ما بگیرد.

به طور خلاصه، بازگشت ساسی مانکن در سال پیش و امسال به توجه و علاقه مردم را جلب کرده است. اما همچنان با فقر فضایی در صنعت فرهنگی مواجه هستیم و بی توجهی ما به نیازها و ارزش‌های جوانان، باعث می‌شود آثار خالی و بی‌ارزش در ذهن و تفکر آنها جا بگیرد.

بیوگرافی الکسیس تگزاس

ممنوع الوورد شدن الکسیس تگزاس به ایران

الکسیس تگزاس (Alexis Texas) یک بازیگر پورنوگرافی، کارگردان و رقصندهٔ برهنه آمریکایی است. او حرفه خود را در فیلم‌های پورنو از سال ۲۰۰۶، در سن ۲۱ سالگی آغاز کرد. الکسیس تگزاس در پایگاه نظامی آمریکا در کشور پاناما به دنیا آمد، اما در سن آنتونیو ایالت تگزاس بزرگ شد.

حواشی الکسیس تگزاس و ساسی مانکن

ممنوع الوورد شدن الکسیس تگزاس به ایران

محمد سرشار، نویسنده و مدیر شبکه کودک سیما (پویا و نهال) در پست اینستاگرام خود به این موضوع اشاره کرد که در سراسر دنیا، ارائه هرزه‌نگاری به کودکان ممنوع است و افرادی که کودکان را به تماشای پورنوگرافی تشویق می‌کنند، با واکنش منفی جامعه و دولت مواجه می‌شوند. همچنین او اظهار کرد که هنرمندان حرفه‌ای در آثار دارای مخاطب کودک و نوجوان از بازیگران هرزه‌نگاری استفاده نمی‌کنند و در جامعه یک باور جمعی برای مبارزه با آزار جنسی کودکان وجود دارد.

متأسفانه، در آخرین نماهنگ خود، ساسی مانکن (ساسان حیدری یافته) از یک پورن‌استار استفاده کرده و با این کار به جای کمک به تربیت کودکان و نوجوانان ایرانی، آن‌ها را به خطر می‌اندازد. به ویژه در شرایطی که شیوع کرونا باعث شده کودکان به اینترنت دسترسی وسیع‌تری پیدا کنند و بسیاری از خانواده‌ها هنوز به آموزش لازم برای استفاده صحیح کودکان از اینترنت دست نیافته‌اند. همچنین در گذشته، ساسی مانکن یک شبکه اجتماعی در برخی مدارس کشور ایجاد کرده بود تا دانش‌آموزان آهنگ‌هایش را همخوانی کنند.

به عنوان یک پدر سه فرزند، محمد سرشار ابراز نگرانی می‌کند و اعلام می‌کند که نه تنها او، بلکه پدران، مادران و کارشناسان بسیاری نیز نگران این موضوع هستند. او تأکید می‌کند که مهم نیست که ما چه باوری داشته باشیم، مهم این است که برای حفاظت از آینده، باید با آزار جنسی کودکان و تشویق آنها به تماشای پورنوگرافی مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ممنوع الوورد شدن الکسیس تگزاس به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “ویدیو : ممنوع الوورد شدن الکسیس تگزاس به ایران

  1. سلام با تشکر و خسته نباشی از شما مخصوصاً جناب مهندس حجت غلامیان مقدم 💖 💖 💖
    انشالله در مورد محمد یوسف هم جناب حجت بنویسن ما خوشحال و ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *