ویدیو : انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر در لایو

به تازگی ویدیویی از انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر در لایو در رسانه های مجازی منتشر شده که طرز صحبت کردن او حواشی بسیاری را برایش داشته است.

امروز ویدیویی از مکالمه بد لیلا فروهر در لایو به زبان انگلیسی در فضای مجازی منتشر شده که بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشته است. مکامله انگلیسی لیلا فروهر در لایو نشان داد که در این چند سال زندگی کردن او در آمریکا، او هنوز به زبان انگلیسی کامل مسلط نیست و برایش حرف زدن سخت می‌باشد.

انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر در لایو

در ادامه می‌توانید انگلیسی صحبت کردن لیلا فروهر در اینستاگرام را ببینید:

روز گذشته، لیلا فروهر ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که ادعا کرد این اولین لایوی است که انجام می‌دهد. در این ویدئو، فروهر اعلام کرد که یک ترانه جدید را در قالب “پروژه صداها” در تاریخ ۹ سپتامبر (امروز) منتشر خواهد کرد. این ترانه در فوریه ۲۰۲۳ به همراه چند خواننده بین‌المللی ضبط شده است. یکی از این خوانندگان، تیلور هانسون، هنرمند آمریکایی بوده است و در لایو اینستاگرامی لیلا فروهر حاضر شده است.

در این ویدئو، لیلا فروهر که ۶۴ سال دارد، اعلام کرد که این قطعه یک بازخوانی از ترانه معروف “برای” با صدای شروین حاجی پور است و قرار است به جایزه موسیقی بین‌المللی گرمی ارائه شود. اما آنچه بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، تسلط ضعیف لیلا فروهر به زبان انگلیسی است، اینکه با وجود سپری کردن دهه‌ها در کشوری با زبان انگلیسی، همچنان مشکلاتی در صحبت کردن به زبان انگلیسی دارد.

بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به شوخی به این موضوع اشاره کرده‌اند. یکی از کاربران نوشت: “فوبیای من از فوبیاهای بوده‌های من بیشتر شد. اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال زمان از آلمان، من به آلمانی صحبت کنم، لیلا فروهر همچنان به انگلیسی صحبت می‌کند.” و دیگری گفت:

“صحبت کردن لیلا فروهر به انگلیسی را دیدم و اجازه دهید بگویم که تجربه نشان می‌دهد محیط و شرایط یادگیری و تلفظ تأثیر دارد.”

بعضی از افراد این موضوع را با حمایت لیلا فروهر از رضا پهلوی در ارتباط قرار داده‌اند؛ مثلاً یک کاربر نوشت:

“۴۴ سال نتوانستی یک زبان ساده را یاد بگیری، و حالا به من تبلیغات انتخاباتی می‌کنی؟”

لازم به ذکر است که لیلا فروهر از ۳۷ سال قبل مهاجرت کرده و از آن زمان تاکنون در آمریکا زندگی می‌کند.

بیوگرافی لیلا فروهر

انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر در لایو

لیلا فروهر، هنرمند و خواننده مشهور ایرانی، در تاریخ ۴ اسفند سال ۱۳۳۷ در خانواده‌ای هنرمند و اصفهانی به دنیا آمد. او در سال‌های ابتدایی خود به عنوان بازیگر فعالیت کرد و در طول این دوران تقریباً در ۵۰ فیلم و سریال حضور داشت. سپس به سمت خوانندگی هدایت شد و در حال حاضر یکی از هنرمندان و خوانندگان محبوب در ایران است.

بعد از انقلاب اسلامی، لیلا فروهر حدود هفت سال در ترکیه زندگی کرد و سپس به پاریس رفت. از سال ۱۹۸۸ به بعد، او در ایالات متحده آمریکا، به ویژه در شهر لس آنجلس، سکونت دارد. لیلا فروهر فرزند جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است که هر دو قبل از انقلاب ایران نیز بازیگران مشهوری بودند. علاوه بر پدر و مادرش، یک خواهر به نام فریبا فروهر نیز دارد.

با توجه به اطلاعاتی که ارائه دادید، درست است که لیلا فروهر از سن بسیار کمی وارد عرصه بازیگری شد. او از سن ۳ سالگی در تئاتر سپاهان اصفهان شروع به کار کرد و با هنرمند مشهور ارحام صدر همکاری کرد. سپس در سن ۵ سالگی وارد صنعت سینما شد و با بازی در فیلم‌های “مراد و لاله” و “خروس جنگی” نقش‌آفرینی کرد. در سن ۹ سالگی، با بازی در فیلم “سلطان قلبها” به کارگردانی محمد علی فردین، تجربه بازیگری خود را بهبود بخشید. نقش‌آفرینی لیلا فروهر در این فیلم به اندازه‌ای درخشان بود که تولد او توسط سندیکای هنرمندان برگزار شد. همچنین، در این دوره، او در فیلم “من هم گریه کردم” با بازی بهروز وثوقی همکاری کرد.

در سن ۱۴ سالگی، لیلا فروهر به سمت خوانندگی سوق داده شد و موسیقی را به صورت حرفه‌ای فرا گرفت. او مهارت در اجرای موسیقی پاپ و سنتی دارد. از آثار معروف او می‌توان به آهنگ‌های “شمیم”، “دلم تنگه”، “دو پرنده”، “کلاغ های خبرچین”، “چشمه نور” و “نیاز” اشاره کرد.

حواشی و شایعات لیلا فروهر

انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر در لایو

لیلا فروهر، خواننده ایرانی مقیم آمریکا، ابتدا شایعاتی درباره سکته قلبی‌اش را در صفحه اینستاگرام خود تکذیب کرد و اعلام کرد که این شایعات صحت ندارد. او برخلاف تلاش خبرگزاری‌ها برای انتشار شایعات مربوط به وضعیت سلامتی خود، به خوبی بود و تمام این ادعاها بی‌مبنا است. اما اخیراً تصاویری از بستری شدن او در بیمارستان منتشر شده است که این نشان می‌دهد که وضعیت سلامتی او مشکوک است.

من به عنوان یک مدل زبانی هوش مصنوعی، نمی‌توانم اطلاعات درباره وضعیت سلامتی فعلی لیلا فروهر را داشته باشم، زیرا اطلاعات در دسترس من تا تاریخ برش‌گیری دانش من، سپتامبر ۲۰۲۱ است و نمی‌توانم به روز باشم. برای کسب اطلاعات دقیق و به‌روز درباره وضعیت سلامتی لیلا فروهر، به منابع خبری معتبر و رسمی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص انگلیسی حرف زدن لیلا فروهر در لایو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *