ویدیو : پشتیبانی رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی

به تازگی ویدیویی از پشتیبانی رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار حاشیه ساز شده است.

امروز ویدیویی از حمایت رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی در فضای مجازی وایرال شده است. گویا سخنان رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی حواشی زیادی را از سوی کابران برایش داشته است.

پشتیبانی رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی

در ادامه می‌توانید ویدیو حامی شدن رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی را ببینید:

در یک ویدیو بدون بند، فعال رسانه‌ای اصولگرا، رائفی پور، به خواننده لس‌آنجلسی به نام ابی به خاطر برگزاری کنسرت در عربستان با شدت انتقاد کرد. در این ویدیو، رائفی پور بیاناتی تند و بی‌اعتنا به ادبیات عمومی ارائه کرد.

رائفی پور در این ویدیو اظهار داشت:

“شادمهر گفت به درک کن دیگه من رو راه نمی‌دن! ای ایران را زد با ویولن! به قرآن اون شرف داره به همه‌تون!” و این عبارات نشان از تمجید او از شادمهر بود.”

او همچنین به ابی اشاره کرد و گفت:

“اون ابی هم عقلش رو داده دست این زنیکه مهشید! نابودش کرد خدا وکیلی! عقلش رو دست بز می‌داد بهتر بود تا مهشید!”

این بیانات تند رائفی پور در شبکه‌های اجتماعی و در بین طرفداران و هواداران ابی و شادمهر واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. تأثیر این بیانات و ویدیو بر روند فعالیت هنری ابی و مهشید و نیز نظر عمومی هنوز مورد بررسی است و اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه در دسترس نیست.

بیوگرافی رائفی پور

پشتیبانی رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی

رائفی پور، متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ در مشهد، در محله شهرآرای تهران بزرگ بزرگ شد. او فرزند یک ارتشی است و در دوران نوجوانی علاقه‌مند به فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی شد. اظهارنظرهای او در واقع از جوانی‌اش آغاز شد. پس از دریافت دیپلم حسابداری، وی وارد دانشگاه شد. با این حال، به دلیل تمرکز بر فعالیت‌های غیردرسی و سفرهای دانشجویی، قادر به دریافت مدرک لیسانس در زمان مقرر نشد و دوران دانشجویی‌اش بیش از چهار سال طول کشید.

رائفی پور خود را پژوهشگر و اهل مطالعه معرفی می‌کند. او در مکانی خودش را به این شکل معرفی کرده است: “من علی‌اکبر رائفی‌پور هستم، پژوهشگر حوزه آخرالزمان و صهیونیسم در زمینه رسانه و مسائل مرتبط با آن. من تدریس در دانشگاه را دنبال می‌کنم و یک پژوهشگاه به نام ‘مصاف’ را اداره می‌کنم که در آن به کار می‌پردازم.”

حواشی و شایعات رائفی پور

پشتیبانی رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی

چندی پیش، علی اکبر رائفی‌پور به عنوان مهمانی در برنامه “ثریا” حضور داشت. از صبح امروز، واکنش‌ها به سخنانی که در این برنامه ارائه کرد، افزایش یافته است. این واکنش‌ها شامل پاسخ‌ها به ادعاهایی است که درباره تیراندازی به سه هواپیمای ایرانی صحبت کرده است، که رئیس سازمان هواپیمایی آن را تکذیب کرده است، و همچنین تفسیرهایی که درباره برخی آیات قرآن ارائه کرده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در یک مقاله او را “استاد همه‌چیزدان” خوانده است و از دلایل حضور او در تلویزیون و ارائه فرصت سخنرانی در تریبون ملی برای طرح آنچه رائفی‌پور آن را “ادعاهای غیر علمی” می‌نامد، انتقاد کرده است. در این مقاله آمده است: “رائفی‌پور در زمینه خاصی تحلیل و سخنرانی ندارد. معمولاً در هر زمینه‌ای که دلش بخواهد، سخنرانی می‌کند.” این مقاله حاوی انتقاداتی از سهیلا صدیقی است که در ادامه آورده شده است.

به زعم رائفی‌پور: “قرآن می‌فرماید: یُؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَ الطَّاغُوتِ… ِ. جبت اینجا Egypt همان فرهنگ مصر است.” اگر کسی آیات قرآن را به شما به این شکل تفسیر کند، ممکن است به عقل خودتان یا به صحت گفته‌ها شک کنید. اما این تفسیر در شب تریبون رسانه ملی به طور جدی اعلام شده است.

طرفداران رائفی‌پور او را با عنوان “دکتر” یا “استاد” صدا می‌کنند، اما در واقع، مدرک تحصیلی او در رشته حسابداری است. شغل او چیست؟ سخنرانی است. به گفته خودش، او همچنین یک فروشگاه عطاری دارد! درباره چه موضوعی سخنرانی می‌کند؟ همه چیز! یکی از جملات معروف او این است: “زمستون می‌ره بهار میاد خب حالا بیاد به درک!”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشتیبانی رائفی پور از شادمهر عقیلی و انتقاد از ابی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *