علت بازداشت متین دو حنجره ؛ انتشار موزیک ویدئوی “حضرت متین”

چندی پیش، متین دو حنجره به علت حواشی که با انتشار موزیک جدید خود به راه انداخت بازداشت شد. در ادامه نوشتار، به علت بازداشت متین دو حنجره خواهیم پرداخت.

چندی پیش، خبری مبنی بر اینکه متین دو حنجره، خواننده قدیمی ایرانی، به علت انتشار موزیک ویدئوی “حضرت متین” بازداشت شده است، منتشر شد. هنوز نهادهای قضایی و انتظامی هیچ توضیح بیشتری درباره دلیل دستگیری متین دو حنجره منتشر نکرده‌اند و دلایل دقیق آن مشخص نیست.

علت بازداشت متین دو حنجره

بر اساس گزارش‌هایی که از سمت رسانه‌های داخلی به انتشار رسیده است، محمد مهدی معارفی، که با نام هنری “متین دو حنجره” شناخته می‌شود، در تاریخ 26 شهریور، مورد بازداشت قرار گرفته است. بهمن بابازاده، خبرنگاری که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کند، در روز گذشته اخباری درباره بازداشت متین دو حنجره منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ حضرت متین از متین دو حنجره با کیفیت بالا + متن ترانه

دستگیر شدن متین دو حنجره در شامگاه روز 26 شهریور ماه، در شهر تهران انجام شد. تاکنون نهادهای قضایی و انتظامی به طور رسمی توضیحی درباره بازداشت جنجالی متین دو حنجره منتشر نکرده‌اند و اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه در دسترس نیست. این خبر باعث توجه رسانه‌ها و طرفداران او قرار گرفته است و انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری درباره این موضوع، در آینده منتشر شود.

بیوگرافی متین دو حنجره

علت بازداشت متین دو حنجره

محمد مهدی معارفی، معروف به متین دو حنجره، در تاریخ 13 شهریور 1366 در شهر کرج به دنیا آمد. در سال 84، نام او تحت عنوان متین دو حنجره در بین جوانان شناخته شد. او با دو استایل صدایی متفاوت می‌خواند و همین امر باعث شد تا در آن دوره مورد توجه قرار گیرد.

دوران کودکی او در یکی از محله‌های فقیر شهر گذشت و با سختی‌های فراوان مواجه شد. او از وقتی که یک کودک بود، علاقه زیادی به موسیقی داشت؛ اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانست حتی یک گیتار تهیه کند.

در نهایت، در سن شانزده سالگی و به رغم مخالفت مادرش نسبت به فعالیت او در حوزه موسیقی، تصمیم گرفت یک گیتار بخرد. متین دو حنجره پس از مدتی وارد کلاس‌های آموزش گیتار شد و به تدریج مهارت خود را افزایش داد.

حواشی و شایعات متین دو حنجره

علت بازداشت متین دو حنجره

متین دو حنجره، درباره علت خروج از ایران اظهاراتی داشت. او گفت:

با صدایی نفرت‌انگیز، برخی افراد سعی کردند ترسی را در من ایجاد کنند. این حرف‌ها اغلب به خاطر ظاهر و تیپ من بود. بعضی افراد حتی مرا به شیطان‌پرستی متهم کردند. چندین سایت مذهبی نیز مقالات منفی درباره من منتشر کرده بودند. این شرایط باعث شد که تصمیم به ترک ایران بگیرم.

او پس از این حواشی که چندین سال پیش به وجود آورده بود، حالا با انتشار آهنگ اعتراضی حضرت متین، بازداشت شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص علت بازداشت متین دو حنجره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *