معرفی فصل 3 انیمه کد گیاس : داستان، شخصیت ها و نقد

ما در این نوشتار جذاب به معرفی انیمه کد گیاس خواهیم پرداخت. پس با فیگار همراه باشید تا با این انیمه‌ی هیجان‌انگیز آشنا شوید.

«Code Geass» یا «Kōdo Giasu: Hangyaku no Rurūshu» یکی از بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن در ژانر مکا است. گورو تانیگوچی به عنوان کارگردان سریال حضور دارد و ایچیرو اوکوچی داستان را نوشته است.

این سریال در یک جهان موازی قرار دارد و داستان شاهزاده‌ای به نام “لولوش وی بریتانیا” که تبعید شده است را دنبال می‌کند. پس از دو فصل که بسیار موفق بودند، طرفداران از وجود فصل سوم این سریال انیمه‌ای هیجان زده‌اند. در فوریه ۲۰۱۹، استودیو سانرایز فیلمی به نام (Code Geass: Lelouch of the Resurrection) منتشر کرد.

فصل اول این سریال در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۰۶ پخش و فصل دوم در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۰۸ منتشر شد. هر دو فصل ۲۵ قسمت داشتند و این سریال بین طرفداران انیمه بسیار محبوب بود. تقریباً تمامی افرادی که سریال را دیدند به دلیل محتوای شگفت‌انگیز و جذاب آن عاشق آن شدند.

معرفی انیمه کد گیاس

شما می‌توانید فهرست معرفی انیمه کد گیاس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

معرفی انیمه کد گیاس
معرفی انیمه کد گیاس

برای معرفی انیمه کد گیاس باید گفت که کد گیاس برخی از جوایزی همچون بهترین سریال انیمه تلویزیونی در نمایشگاه بین‌المللی انیمه توکیو ۲۰۰۷ و جایزه محبوب‌ترین انیمه در مراسم بزرگ قیمت انیمیشن سالیانه بیست و نهم مجله انیمیج و جایزه بهترین انیمیشن تلویزیونی در بیست و دومین جشنواره انیمیشن کوبه را به خود اختصاص داد. در ادامه هر آنچیزی که باید درباره فصل سوم ممکن «Code Geass» بدانید را آورده‌ایم.

مشخصات انیمه کد گیاس

معرفی انیمه کد گیاس
معرفی انیمه کد گیاس
  • ژانر انیمه Code Geass: مکا، تاریخی، اکشن
  • استودیو: سانرایز

متاسفانه در حال حاضر نمی‌توانیم به طور کامل به معرفی انیمه کد گیاس بپردازیم زیرا تاکنون زمان پخش انیمه کد گیاس توسط سازندگان اعلام نشده است و برخی از کارشناسان باور دارند که فصل سوم کد گیاس هرگز روند تولید خود را طی نکرده است، اما هیچ تأییدی از سوی سازندگان درباره اینکه فصل سوم کد گیاس لغو شده یا در حال برگزاری است یا نه، وجود ندارد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره این انیمه اعم از تعداد قسمت های انیمه کد گیاس و نمرات انیمه کد گیاس وجود ندارد. اما در صورت انتشار اطلاعات از سوی سازندگان این انیمه، ما این نوشتار را برای شما خوانندگان عزیز بروزرسانی خواهیم کرد.

داستان انیمه کد گیاس

معرفی انیمه کد گیاس
معرفی انیمه کد گیاس

داستان انیمه Code Geass در فصل‌های 1 و 2 در سال ۲۰۱۰ رخ می‌دهد و در امپراتوری مقدس بریتانیا اتفاق می‌افتد. این امپراطوری با تسخیر ژاپن شروع شده است و پس از شکست ژاپن، نام آن به منطقه ۱۱ تغییر می‌کند. ژاپن در تلاش برای بازیابی آزادی خود، مقاومت‌های زیادی می‌کند.

در این داستان، امپراتوری بریتانیا به عنوان یک کشور نظامی برجسته، خود را به طور قاطعانه اثبات کرده است. پس از تسخیر ژاپن، امپراطوری بریتانیا نظم جدیدی را در آن برقرار کرده و ژاپن را به منطقه ۱۱ تبدیل کرده است. اما ژاپنیان، اهمیت خود را در مقابله با ظلم و ستم این حکومت توجیه می‌کنند و در تلاشند تا آزادی خود را بازیابی کنند.

در طول داستان، شاهد مبارزه‌ها و تلاش‌های مقاومتی ژاپنیان علیه امپراتوری بریتانیا هستیم. آن‌ها در تلاش برای شکست دشمن و بازیابی آزادی خود، تمام توان و اراده خود را به کار می‌گیرند. این مبارزات و مقاومت‌ها اصلی‌ترین محور داستان سریال کد گیاس در فصل‌های ۱ و ۲ می‌باشند.

لولوش لمپروژ، یک دانش‌آموز بریتانیایی، در میان نبرد بین منطقه ۱۱ و نیروهای مسلح مخالف آن، درگیر می‌شود. لولوش با کمک سی.سی، یک دختر مرموز، راهی برای فرار پیدا می‌کند و از او قدرت گیاس، “قدرت پادشاهان” را می‌گیرد. وقتی لولوش با دریافت قدرت خود یعنی “قدرت اطاعت مطلق”، با نقاب و با نام مستعار زیرو، شروع به حمله بی‌رحمانه‌ای علیه بریتانیا می‌کند تا انتقام خود را یکبار برای همیشه بگیرد.

با استفاده از قدرت گیاس، لولوش قادر است هر فردی را به اطاعت کامل و بی‌شرط از خود مجبور کند. این قدرت و آگاهی از آن، لولوش را به یک قهرمان نقاب‌دار تبدیل می‌کند که با نام مستعار زیرو شناخته می‌شود. او با هدف انتقام و نابودی بریتانیا، با رهبری حمله بی‌رحمانه‌ای علیه آن، سفر جدیدی را شروع می‌کند.

در این سفر، لولوش با تشکیل یک گروه مقاومتی به نام “چشم‌های شب”، در مقابل نیروهای بریتانیا قرار می‌گیرد و تلاش می‌کند تا عدالت را برقرار کند و به ژاپنیان آزادی را بازگرداند. او با استفاده از استراتژی‌های خلاقانه و قدرت خود، به سرعت به یک شخصیت بزرگ و ترسناک برای دشمنان خود تبدیل می‌شود. اما در طول این سفر، لولوش به تحولات و رازهایی برخورد می‌کند که زندگی و تصمیمات او را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

درباره داستان مورد انتظار در فصل ۳ کد گیاس که از انتهای فصل ۲ آغاز خواهد شد، هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد. همچنین، در تایم‌لاین فصل ۳ نسبت به مجموعه اصلی تغییراتی نیز اعمال شده است.

به دلیل عدم اعلام رسمی توسط شرکت سازنده، درباره داستان و خط داستانی فصل ۳ کد گیاس، اطلاعات کاملی وجود ندارد. در صورت تولید فصل ۳، ممکن است داستان ادامه‌ای بر داستان فصل‌های قبلی داشته باشد و رویدادهای جدیدی را به تصویر بکشد.

برای معرفی انیمه Code Geass: Hangyaku no Lelouch به صورت کامل بهتر است منتظر اعلام رسمی از سوی شرکت سازنده و خبرهای رسمی درباره فصل ۳ باشیم تا اطلاعات دقیق‌تری درباره داستان و خط داستانی آن بدست بیاید.

بررسی انیمه کد گیاس

معرفی انیمه کد گیاس
معرفی انیمه کد گیاس

در بخش بررسی انیمه کد گیاس باید گفت که موسیقی متن این سریال بسیار جذاب خواهد بود زیرا کوتارو ناکاگووا و هیتوری کورویشی در پشت پرده آن هستند. آهنگ‌های شروع و پایان به طور کامل حالت و تن سریال را به خوبی بازتاب خواهند کرد.

شخصیت‌ها در فصل سوم این انیمه بسیار برجسته خواهند بود زیرا مسئولیت طراحی شخصیت‌ها به دوش تاکاهیرو کیمورا است. بازیگران خوبی نیز پشت ساخت این انیمه هستند و هر کدام از آن‌ها دارای انگیزه‌ها و رشد شخصی خود خواهند بود.

ممکن است روابط و تعاملات بین شخصیت‌ها در فصل سوم این انیمه پیچیده و اثرگذارتر نسبت به فصل‌های دیگر خود باشند.

به عنوان نقد انیمه Code Geass: Hangyaku no Lelouch لازم به ذکر است که انیمیشن و طراحی هنری در فصل سوم کد گیاس نسبت به دیگر فصل‌ها بسیار برتر خواهد بود. قطعا ترکیبات اکشن آن به زیبایی هماهنگ شده و شگفت‌انگیز هستند، که باعث می‌شود صحنه‌های نبرد هیجان‌ انگیزتر شوند. مطمئنا توجه به جزئیات در طراحی شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌های فصل سوم این انیمه شما را بیشتر در دنیای کد گیاس غرق خواهد کرد.

در نتیجه، فصل سوم کد گیاس را هر طرفدار انیمه باید تماشا کند. داستان هیجان‌انگیز آن، شخصیت‌های توسعه یافته، انیمیشن شگفت‌انگیز و عمق عاطفی آن، این سریال را به یک سریال برجسته تبدیل خواهد کرد. هرچند که ممکن است چند نقصی داشته باشد، اما این نقص‌ها به آسانی توسط کیفیت و لذت کلی این فصل برپوشیده خواهند شد.

بازیگران انیمه کد گیاس

معرفی انیمه کد گیاس
معرفی انیمه کد گیاس

شما در لیست زیر می‌توانید شخصیت های انیمه کد گیاس و کاراکترهای انیمه کد گیاس را در یک نگاه مشاهده کنید:

  • Johnny Yong Bosch در نقش للوش لامپروژ
  • Yuri Lowenthal در نقش سوزاکی کورانگی
  • Kate Higgins در نقش سی.سی
  • Karen Strassman در نقش کالن اشتادفلد
  • Rebecca Forstadt در نقش نونالی لامپروژ

تریلر انیمه کد گیاس

در صورت منتشر شدن این سریال، لینک دانلود انیمه Code Geass: Hangyaku no Lelouch برای شما مخاطبان عزیز گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی انیمه کد گیاس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *