ببینید: ازدواج پژمان بازغی واقعی است؟ ؛ همسر جدید پژمان بازغی کیست؟

ازدواج پژمان بازغی این روزها باری دیگر این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران را بر سر زبان‌ها انداخته است. همسر دوم پژمان بازغی کیست؟

یک ویدیو در فضای مجازی منتشر شد که حضور پژمان بازغی در یک مراسم عروسی را در کنار عکاسان و فیلمبرداران نشان می‌دهد. این ویدیو باعث برخی گمانه‌زنی‌ها شده است و برخی فکر می‌کنند که این بازیگر قصد ازدواج مجدد را دارد.

این ویدیو باعث بروز حواشی زیادی شده است. پس از این اتفاق، پژمان بازغی در یک استوری در اینستاگرام خود نوشت:

این ویدیو صرفاً یک ویدیو تبلیغاتی است. امیدوارم با قضاوت‌های ناشایست، شرمنده وجدانمان نشویم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران جهان تا سال 2023 از نظر محبوبیت

ازدواج پژمان بازغی برای بار دوم

همسر دوم پژمان بازغی کیست؟

پژمان بازغی، بازیگر و مجری تلویزیون، تا کنون با دو نفر ازدواج کرده است. همسر سابق او به نام مستانه مهاجر است و از این ازدواج یک دختر به نام نفس دارند. در حال حاضر، ویدیو و عکسی از همسر دوم و زیبای پژمان بازغی در لباس عروس منتشر شده است. تا کنون اطلاعات خاصی درباره اینکه همسر دوم پژمان بازغی کیست؟ منتشر نشده است. به محض اینکه از بیوگرافی همسر جدید آقای بازغی اطلاعاتی به دست ما رسید این مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد.

ویدئوی ازدواج پژمان بازغی را ببینید:

آشنایی پژمان بازغی با بازیگری

عکسی از نفس دختر پژمان بازغی که برخی رسانه‌ها بجای همسر دوم پژمان بازغی آن را منتشر کرده‌اند
عکسی از نفس دختر پژمان بازغی که برخی رسانه‌ها بجای همسر دوم پژمان بازغی آن را منتشر کرده‌اند

آشنایی پژمان بازغی با صنعت بازیگری به دورانی برمی‌گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می‌کرد. پس از ورودش به سینمای جوانان مرکز گیلان، او به طور جدی به فعالیت در حوزه بازیگری مشغول شد. این پیگیری‌ها باعث شد که در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم “اعتراف” به کارگردانی مجید فهیم خواه، ورودی خود به عرصه سینما را بدهد. از آن پس، با بازی در سریال معروف و پربیننده “آژانس دوستی”، به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافت.

دیدگاه شما در خصوص ازدواج پژمان بازغی برای بار دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *