بیوگرافی مورات اونالمیش (Murat Ünalmış) ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

ازدواج مجدد مورات اونالمیش بعد از جدایی با بیرجه آکالای بسیار خبرساز شد. با بیوگرافی مورات اونالمیش (Murat Ünalmış) همراه فیگار بمانید.

ازدواج ناگهانی Murat Ünalmış در سکوت خبری، بسیار جنجالی شد. مورات اونالمیش کیست ؟ مراد اونالمیش (Murat Ünalmış)، هنرپیشه ترکیه‌ای، در تاریخ ۲۳ آوریل ۱۹۸۱ در قیصریه متولد شده است. وی از طریق خواننده مشهور ماهسون کیرمیزیگل به دنیای سینما وارد شد. در سال ۲۰۱۱، به واسطه‌ی بازی در سریال شمیم عشق با بیرجه آکالای ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۲ به دلیل عدم توافق، از هم جدا شدند.

همچنین، او از سن ۱۳ سالگی به صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی می‌کند و از سال ۲۰۰۹ آموزش نواختن کلارینت را از طریق یوتیوب شروع کرده است. مورات اونالمیش در سال ۲۰۰۴ با بازی در فیلم “خورشید را دیدم” به حرفه‌ی بازیگری وارد شد.

زندگی نامه مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش

مورات اونالمیش، هنرپیشه معروف و مشهور، که به خاطر نقش‌های برجسته‌ای که در پروژه‌های مختلف در سرتاسر جهان ایفا کرده، تحسین بسیاری را به دست آورده است. امروز در یک مراسم جذاب، او با البنا ایلیوا، دوست دختر قدیمی خود و بلغارستانی الاصل، ازدواج کرد. این زوج تقریباً سه سال است که یک رابطه عاشقانه با هم دارند و در مراسم عروسی آن‌ها، مدیرشان عبدالله بولوت و دوستان نزدیکشان، زفر دولگر و سوات کسکین، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: بازیگر محبوب سریال گلجمال بی سر و صدا ازدواج کرد!

اطلاعات شخصی مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش
  • نام: Murat Ünalmış
  • تاریخ تولد مورات اونالمیش: ۲۳ آوریل ۱۹۸۱
  • محل تولد مورات اونالمیش:  قیصریه
  • سن مورات اونالمیش: 42
  • قد مورات اونالمیش: 1.89
  • وضعیت تاهل مورات اونالمیش: البنا ایلیوا
  • صفحه اینستاگرام مورات اونالمیش: mrtunlms

زندگی خصوصی مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش

مورات اونالمیش (Murat Ünalmış) در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شهر قیصریه ترکیه به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده خود بود و دوران ابتدایی زندگی خود را در همین شهر سپری کرد. سپس با خانواده به شهر استانبول نقل مکان کردند.

مورات اونالمیش فارغ التحصیل دانشکده مدیریت بازرگانی دانشگاه مرمره استانبول، پس از اتمام تحصیل، دوره‌ها و کلاس‌های بازیگری را نیز در آکادمی بازیگری استانبول گذرانده است.

بعد از طلاق از بیرجه آکالای، بازیگر ترک، تصاویری از ازدواج مجدد مورات اونالمیش در رسانه‌های مجازی به انتشار رسید، همسر مورات اونالمیش آلبنا ایلیوا یا به عبارتی دیگر نوتیه آکار، است. این زوج که تقریباً سه سال از زندگی مشترکی آنها می‌گذرد، در یک مراسم ساده با یکدیگر ازدواج کردند.

زندگی شغلی مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش

مورات اونالمیش، هنرپیشه معروف، بلافاصله پس از فارغ التحصیلی، در تعدادی از مجموعه‌های تلویزیونی شروع به بازی کرد. این مجموعه‌ها شامل “حیات باگلاری”، “سانرلی آشک” و “کورشون یاراسی” بودند. وی همچنین در فیلم‌هایی مانند “اچ کادین”، “دلی دوران” و “سن نه دیلرسن” حضور داشت. پیشرفت حرفه‌ای او با بازی در فیلم “Güneşi Gördüm” به کارگردانی Mahsun Kırmızıgül رقم خورد. سپس در فیلم دیگری با عنوان “New York’ta Beş Minare” نیز به کارگردانی Kırmızıgül حضور داشت.

فیلم های مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش

مورات اونالمیش، به دستاورد بزرگی با بازی در فیلم “Güneşi Gördüm” به کارگردانی ماهسون کریمزیگل رسید. سپس، وی در فیلم دیگری با عنوان “New York’ta Beş Minare” نیز به کارگردانی همان ماهسون کریمزیگل حضور داشت.

سریال های مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش
  1. ۲۰۰۴ – Celal Oglan
  2. ۲۰۰۵ – (Uc Kadin) ** (Sohret) (در نقش مرت اردم)
  3. ۲۰۰۷ – Like a Secret (Sir Gibi) (در نقش Mehmet)
  4. ۲۰۰۸ – باد (روزگار) (به عنوان یوسف)
  5. ۲۰۱۰ – لاله سن (لاله Devri) ** پنج مناره در نیویورک
  6. ۲۰۱۰-۲۰۱۲ عشق در هوا (YER GOK است بپرسید) (as Yusuf)
  7. ۲۰۱۲ – پدران و فرزندان (Babalar ve Evlatlar) (به عنوان Burhan)
  8. ۲۰۱۳ – Live Out-Of-Spite (اینادینا یاساماک) (as Ali)
  9. ۲۰۱۵ – Seddulbahir ۳۲ Hours (Seddulbahir ۳۲ Saat) (as Arif)
  10. ۲۰۱۷ – قلب دیوانه در نقش Mehmet Kadir Olcek
  11. ۲۰۱۸ -سرزمین های تلخ در نقش Demir Yaman
  12. ۲۰۲۴- سریال گلجمال در نقش گلجمال

جوایز و افتخارات مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش

باید توجه داشت که پروژه‌های مورات اونالمیش (Murat Ünalmış)، نه تنها از لحاظ تجاری موفقیت آمیز بوده‌اند، بلکه نیز تحسین منتقدان را به دنبال داشته‌اند و موقعیت او را به عنوان یک بازیگر برجسته تثبیت کرده‌اند. همچنین، ازدواج او با آلبنا ایلیوا نیز فصل جدیدی را در زندگی شخصی او رقم زده است.

متاسفانه اطلاعات دقیقی از جوایز مورات اونالمیش در دسترس نیست.

حواشی مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش

مورات اونالمیش و بیرجه آکالای به علت عدم تفاهم، در سال ۲۰۱۲ جدا شدند. بیرجه آکالای، با بازی در سریال تلویزیونی “شمیم عشق” و در نقش حوا، به موفقیت دست یافت و تا به امروز در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلف حضور داشته است. در سال ۲۰۱۴، بیرجه آکالای برای دومین بار با سارپ لونداوغلو ازدواج کرد، اما این ازدواج نیز پایانی نداشت و در سال ۲۰۱۷ جدا شدند.

آلبنا ایلیوا تا حد زیادی حریم خصوصی خود را حفظ کرده است و از توجهات رسانه‌ها دوری می‌کند. ایلیوا اصالتاً بلغاری است و در سه سال گذشته رابطه‌ای با مورات اونالمیش داشته است. با ازدواج این دو، او به عنوان همسر یکی از بازیگران تحسین برانگیز این صنعت، در دید عمومی قرار خواهد گرفت.

اگرچه آلبنا ایلیوا به طور عمومی شهرت کمتری دارد، اما او یک ستون پشتیبان برای حمایت از مورات اونالمیش بوده و عروسی این زوج نشان دهنده عشق و تعهد پایدار آن‌ها به یکدیگر است.

حقایق پنهان مورات اونالمیش

بیوگرافی مورات اونالمیش
بیوگرافی مورات اونالمیش

مورات اونالمیش می‌گوید که چند سال پیش، زمانی که در نوشهر (Nevşehir) در حال بازی در یک سریال بود، هتلی قدیمی توجهش را جلب کرد. او آن را خرید و بازسازی کرد. حالا سعی می‌کند بیشتر وقت خود را به تجارت و سرمایه‌گذاری اختصاص دهد، زیرا در شغل بازیگری، زمان بازی کردن همیشه مشخص نیست.

مورات اونالمیش نمی‌تواند آدم‌های نادانی که هیچ چیزی را درک نمی‌کنند را تحمل کند و بر این باور است که هیچ چیزی آزاردهنده‌تر از صحبت با شخصی که هیچ درکی در وجودش ندارد، نیست.

همچنین او می‌گوید در این جهان مکان‌های زیادی وجود دارند که هنوز آنها را ندیده و یکی از آرزوهایش آشنایی با افراد و فرهنگ‌های مختلف است. او با صداقت می‌گوید که می‌خواهد زندگی و قلب افرادی که در شرایط مختلف بزرگ شده‌اند را بشناسد و با آنها ارتباط برقرار کند.

مورات اونالمیش هر زمان فرصتی پیدا می‌کند، به طبیعت می‌پردازد و می‌گوید که از شلوغی حرفه‌ای که در زندگی دارد خسته شده است. او ترجیح می‌دهد کمی منزوی‌تر زندگی کند و به ویژه زندگی در کمپینگ را بسیار دوست دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی مورات اونالمیش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *