افشاگری جدید امین فردین از کلاهبرداری بلاگرهای فیک فضای مجازی در صفحه پشت پرده

آخرین پست امین فردین در یوتیوب پشت پرده درباره کلاهبرداری بلاگرهای فیک در فضای مجازی است. ویدیوی افشاگری امین فردین از کلاهبرداری بلاگرها را ببینید.

یکی از جنجالی‌ترین خبرنگارهای ایرانی که مقیم خارج است، امین فردین نام دارد. این خبرنگار پشت پرده بسیاری از سلبریتی‌ها را افشا می‌کرد. اما به تازگی وارد حوزه بلاگرها، اینفلوئنسرها و افراد سیاسی نیز شده است.

پشت پرده بلاگرها در فضای مجازی از نظر بسیاری جذابیت دارد؛ چرا که با دانستن حقایقی درباره آن‌ها، کمتر غبطه، حرص و یا طمع دارایی آن‌ها را می‌خورند و می‌کنند. در این ویدیو اختصاصا به داستان شاهرخ استخری، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی پرداخته شده است.

افشاگری امین فردین از کلاهبرداری بلاگرها

ماجرای شاهرخ استخری و همسرش چه بود؟ امین فردین به یکی از مصاحبه‌های شاهرخ استخری اشاره می‌کند که در آن می‌گوید:

من خیلی دوست ندارم که همسرم در فضای مجازی فعالیت داشته باشد.

از نظر امین فردین، این حرف‌ها سیاه بازی و کلاهبرداری هستند. فردین می‌گوید:

خونه شاهرخ استخری در برج نگین در فرمانیه بود. یک ماشین E280 سفید هم داشت. رفیق صمیمی او پندار اکبری و رضا اکبری بودند!


شاهرخ استخری در ادامه مصاحبه‌اش می‌گوید:

همسر من خودش هم از این فضا خوشش نمیاد، چون تبعاتش رو در زندگی من میبینه! یک معروف و مشهور برای سه تا خانواده زیاده! حالا من این فرصت رو داشتم که چند سال قبل از ازدواج با این شرایط سازگار بشم.

بیوگرافی شاهرخ استخری

این بازیگر ایرانی متولد چهارم مهر 1359 است. دلنوازان، فاصله‌ها، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان، از جمله سریال‌های تلویزیونی هستند، که او در آن‌ها هنرنمایی کرده است. شهرت شاهرخ استخری بعد از بازی در سریال دلنوازان و فاصله‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *