همنواز

مینا سرلک درگذشت ؛ بیوگرافی مینا سرلک

مینا سرلک درگذشت و دنیای سینمای ایران را غمگین کرد. خبر فوت او دیروز در رسانه های مجازی پخش شد. گویا او پس از چند سال مبارزه با سرطان، جان به جان‌آفرین تسلیم کرده است.

در گذشت دستیار صحنه ایرانی مینا سرلک بار دیگر سینمای ایران را شوکه کرد. او چند سالی بود که به بیماری سرطان مبتلا شده بود و در نهایت در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ درگذشت.

بیشتر بخوانید:

بستری شدن محمد شیری در بیمارستان

مینا سرلک درگذشت

مینا سرلک، بازیگر ۴۴ ساله، در تهران به دنیا آمد و در طول زندگی حرفه‌ای‌اش در پروژه‌های متعددی شرکت کرد. او در فیلم‌هایی نظیر “بی همه چیز”، “آکتور”، “مغز استخوان” و آثاری دیگر حضور داشت. این بازیگر در شبکه نمایش خانگی نیز در سریال‌های مختلفی نقش آفرینی کرد و متأسفانه، پس از مبتلا شدن به بیماری سرطان، در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ درگذشت.

مینا سرلک درگذشت

بیوگرافی مینا سرلک

مینا سرلک در سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد و به عنوان یک بازیگر و دستیار صحنه فعالیت می‌کرد. او در حین فعالیت‌های خود در سینما، به عنوان دستیار صحنه شناخته می‌شد و در این زمینه تجربه‌های زیادی داشت. همچنین، در تئاتر نیز به عنوان بازیگر فعالیت می‌کرد و بسیاری از بازیگران سینما با او آشنا بودند.

فعالیت مینا سرلک به عنوان دستیار صحنه در فیلم‌های “بی همه چیز” و “مغز و استخوان” تجربه بسیار مهمی برای او بود. وی همچنین، در سریال “آکتور” نیز به عنوان دستیار صحنه حضور داشت.

مینا سرلک درگذشت

فیلم “بی همه چیز” می‌تواند به عنوان مهمترین تجربه مینا سرلک در عرصه سینما تلقی شود. این فیلم به کارگردانی محسن قرائی و در ژانر درام اجتماعی ساخته شد و در سال ۱۳۹۹ منتشر شد. در جشنواره فیلم فجر سال 99 این فیلم حضور داشت.

در فیلم “بی همه چیز”، بازیگران برجسته‌ای مانند پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر و باران کوثری نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *