علی پروین در بیمارستان بستری شد ؛ پیغام علی پروین از بیمارستان

خبر بستری شدن علی پروین بسیاری از طرفداران فوتبال ایران را شوکه کرد. گویا او بر روی تخت بیمارستان حرف‌هایی را برای مخاطبین فوتبال ایران مطرح کرده است.

وضعیت علی پروین در بیمارستان مشخص شده است. گویا او زیر نظر و معالجه پزشکان قرار گرفته است. اسطوره پرسپولیس حرف‌هایی را بر روی تخت بیمارستان برای مخاطبین خود مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید:

بستری شدن محمد شیری در بیمارستان

بستری شدن علی پروین

بستری شدن علی پروین در بیمارستان یک اتفاق تلخ بود که از صبح روز پنجشنبه، جامعه فوتبال کشور را نگران کرد. این خبر باعث شد که بسیاری از افراد نگران شوند؛ اما خوشبختانه به نظر می‌رسد که شرایط او کاملاً تحت کنترل قرار گرفته است و هیچ تهدیدی برای اسطوره پرسپولیس وجود ندارد.

از زمانی که خبر بستری شدن علی پروین در بیمارستان منتشر شد، بسیاری از مشاهیر پرسپولیس با او و اطرافیانش تماس گرفتند. همچنین، چند نفر از پیشکسوتان معروف استقلال نیز این کار را انجام دادند تا اطلاعاتی درباره وضعیت او، این شخصیت ماندگار فوتبال، به دست آورند.

بستری شدن علی پروین

خود پروین و اطرافیانش نیز به هواداران استقلال و پرسپولیس تأکید کردند و پیامی را منتقل کردند که شرایط او کاملاً مناسب است و هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. همچنین، میرشاد ماجدی، بازیکن و سرپرست سابق استقلال که در حال حاضر رئیس جدید هیئت فوتبال استان تهران است، در روز پنجشنبه به دیدار پروین رفت.

در این دیدار، آقای پروین پیروزی آقای ماجدی در انتخابات هیئت فوتبال استان تهران را تبرک گفت و برایش آرزوی موفقیت در این منصب را داشت. همچنین، اسطوره پرسپولیس به میرشاد ماجدی گفت: “میرشاد جان، خیلی خوشحالم که شما را به عنوان یک فوتبالیست به عنوان رئیس هیئت فوتبال تهران می‌بینم. انشالله در این کار موفقیت آمیز باشید و شرایط فوتبال تهران را بهبود بخشید.”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *