روایت زندگی سخت و عجیب باران نیکراه ؛ یک ماه در ماشین می‌ خوابیدم

به تازگی ویدیویی از روایت زندگی سخت و عجیب باران نیکراه در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده و مورد توجه بسیاری از کابران این فضا قرار گرفته است.

علی ضیا مجری مشهور تلویزیون در برنامه اینترنتی خود تصمیم به افشاگری درباره “خوابیدن باران نیکراه در ماشین” گرفت.

بیشتر بخوانید: افشای رابطه عمر و سوسن سریال خواهران و برادران در دنیای واقعی

روایت زندگی سخت و عجیب باران نیکراه

باران نیکراه مجری و گوینده معروف در برنامه “باضیا” اظهار کرد:

“من برای یک ماه و نیم در خودرو خود میخوابیدم و تنها قبل از هر اجرا در یک پانسیون دوش می‌گرفتم. والدینم هنوز اطلاعی از این موضوع ندارند.”

بیوگرافی باران نیکراه

باران نیکراه، مجری و گوینده مشهور ایرانی، در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۷ در گیلان به دنیا آمد. او دارای مدرک دکترا در رشته فیزیک اتمی و مولکولی بوده و در کنار تحصیلات خود به عنوان گوینده و مجری در زبان‌های فارسی و انگلیسی فعالیت کرده است. باران نیکراه به خاطر دکلمه‌هایش در فضای مجازی به شهرت رسید.

والدین باران نیکراه آقای “بهنام نیکراه” و خانم “محدثه” هستند. او برادری به نام “بهتاش” نیز دارد که در حوزه خوانندگی فعالیت می‌کند. پدر باران نیکراه آقای “بهنام نیکراه” بازنشسته اداره آب و فاضلاب هستند.

در سال ۱۳۸۷، باران نیکراه وارد دانشگاه گیلان شد و در رشته فیزیک هسته‌ای تحصیل کرد. او در هفت ترم موفق به کسب مدرک کارشناسی شد. سپس در دوره فوق لیسانس پذیرفته شد و یک ماه پس از فارغ التحصیلی، به دوره دکتری در رشته فیزیک اتمی و مولکولی – لیزر و پلاسما ورود کرد. او در سال ۱۳۹۴ با استفاده از سهمیه استعداد درخشان و بدون آزمون وارد دوره دکتری شد و مدرک خود را در این حوضه کسب کرد.

باران نیکراه در همایش‌ها به عنوان مجری و برگزارکننده فعالیت می‌کند. او از دوران دانشجویی خود در گیلان در این زمینه شروع به فعالیت کرده است و به تدریج به نریشن خوانی نیز پرداخته است. به دلیل تسلط بر زبان انگلیسی، او در برخی از همایش‌ها نیز به اجرا با این زبان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *