لغو مجوز برنامه مهران مدیری در شبکه خانگی ؛ صداوسیما مدیری را ممنوع‌الفعالیت کرده است!

ساترا خبر از لغو مجوز برنامه مهران مدیری و عدم اجازه فعالیت او در شبکه خانگی داد. اسکار نام برنامه جدید مهران مدیری است که قرار بود از شبکه خانگی به نمایش درآید که اجازه ساخت نگرفت.

خبر ساخت اسکار برنامه جدید مهران مدیری چندی پیش منتشر شد؛ اما هنوز یک هفته نگذشت که ساترا از لغو پخش اسکار مهران مدیری خبر داد. اما علت لغو مجوز برنامه اسکار مدیری چه بود؟

گویا مدیری با صدا و سیما قرارداد ساخت برنامه دورهمی را بسته بود و چون به تعهدش عمل نکرده است، صدا و سیما ممنوع الفعالیت شدن مهران مدیری در شبکه خانگی را به ساترا اطلاع رسانی کرده و دستورات لازم را داده است.

 

بیشتر بخوانید: تریلر فیلم Shayda با بازی زر امیر ابراهیمی منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

 

لغو مجوز برنامه مهران مدیری

به‌نظر می‌رسد تا زمانی که مهران مدیری، فصل جدید برنامه دورهمی را برای تلویزیون نسازد، این کارگردان و برنامه‌ساز ایرانی، اجازه حضور در پروژه‌های نمایش خانگی را نخواهد داشت.

لغو مجوز برنامه مهران مدیری

گفتنی است که مهران مدیری در کارنامه خود در شبکه نمایش خانگی ساخت آثار موفقی چون قهوه تلخ، هیولا و دراکولا را دارد.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری با مجموعه عظیمی از آثار طنز که در دهه‌های بعد از انقلاب تا امروز ساخته شناخته می‌شود. بی‌تردید نخستین مقطعی که نام مدیری بر سر زبان‌ها افتاد، سریال ساعت خوش و جنگ 77 بود که باعث شد مدیری به طور حرفه‌ای وارد همکاری با صداوسیما شود.

در ادامه این مسیر، کارگردانِ حالا محبوب سینمای ایران با ساخت و پخش آثاری چون پاورچین، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره و مرد دوهزارچهره بیش از پیش شناخته شد. آخرین سریال پخش شده از مدیری توسط صداوسیما، سریال در حاشیه بود که در دو فصل 1 و 2 منتشر شد و برخی حواشی منجر به نیمه‌تمام ماندن سری اول آن شد.

مدیری بعد از در حاشیه، مانند دیگر همکار خود رامبد جوان به شبکه نسیم کوچ کرد و یک برنامه جدید گفتگومحور با نام دورهمی را راه‌اندازی کرد. دورهمی در طی دوران طولانی پخش خود بسیار محبوب شده بود اما در نهایت و بعد از برخی اختلافات که بین مدیری و صداوسیما بروز کرد، مدیری برای همیشه تولید دورهمی را کنار گذاشت.

مهران مدیری اخیرا در سریال پدر گواردیولا، سریال خائن‌کشی و سریال بهشت تبهکاران بازی کرده است. همچنین فیلم ساعت ۶ صبح را کارگردانی کرده است که پس از فیلم ساعت پنج عصر، دومین تجربه سینمایی او محسوب می‌شود. قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و برخی آثار دیگر، از کارهای موفق او در شبکه نمایش خانگی هستند. لازم به ذکر است که آقای مدیری در کنار کارگردانی و بازیگری، به خوانندگی نیز مشغول است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “لغو مجوز برنامه مهران مدیری در شبکه خانگی ؛ صداوسیما مدیری را ممنوع‌الفعالیت کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *