تائید جدایی مریل استریپ از همسرش ؛ زوج وفادار هالیوودی از یکدیگر جدا شدند

جدایی مریل استریپ از همسرش “دان گامر” توسط سخنگوی او تائید شد. جدایی مریل استریپ و همسرش در حالی صورت گرفت که 45 سال از عمر ازدوجشان می‌گذرد.

مریل استریپ بازیگر نام‌آشنای سینمای هالیوود است که تاکنون 3 جایزه اسکار را دریافت کرده است. این بازیگر 74 ساله آمریکایی از همسرش “دان گامر” که یک مجسمه‌ساز 76 ساله است پس از گذشت تقریبا نیم‌قرن، جدا شده است. البته شش است که استریپ و گامر با یکدیگر زندگی نمی‌کردند اما جداییشان را به طور رسمی اعلام نکرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: جدایی ویل اسمیت از همسرش بدون طلاق رسمی!

جدایی مریل استریپ از همسرش بعد از 45 سال

سخنگوی استریپ با تائید خبر جدایی او و همسرش به نیویورک پست گفت: «دان گامر و مریل استریپ بیش از شش سال است که از یکدیگر جدا شده‌اند و اگرچه همیشه یکدیگر را دوست خواهند داشت اما تصمیم گرفتند که زندگی خود را جدا کنند.»

همسر اول مریل استریپ “جان کازال” بود که در فیلم‌هایی همچون شکارچی گوزن و پدرخوانده حضور داشت. کازال که مبتلا به سرطال بود در سن 43 سالگی از دنیا رفت. پس از درگشت کازال، استریپ و گامر در سال 1978 با یکدیگر آشنا شدند و در همان سال هم ازدواج کردند اما مایل به افشای زندگی خصوصی خود نبودند.

جدایی مریل استریپ
جدایی مریل استریپ

حاصل ازدواج مریل و دان که به زوج وفادار هالیوود نیز مشهور بودند، چهار فرزند به نام‌های هنری ولف، مامی گامر، گریس گامر و لوییزا جیکوبسن است. هنری ولف در عرصه خوانندگی و ترانه‌سازی فعالیت می‌کند و 43 سال دارد. مامی و گریس گامر نیز به ترتیب 40 و 37 سال دارند و بازیگری می‌کنند. گریس که بیشتر با سریال عصر طلایی شناخته می‌شود، همسر مارک رانسون آهنگساز است که به تازگی صاحب فرزنده شده‌اند. مریل و دان علاوه بر این چهار فرزند پنج نوه نیز دارند.

استریپ که در فیلم‌های بسیاری مانند “ماما میا” و “تنها قتل‌های ساختمان” نقش آفرینی کرده قبلا درباره‌ی رابطه‌اش با گامر به  “ووگ” گفته بود: «حسن نیت و میل به انعطاف؛ و هر چند وقت یکبار دهان خود را بستن.» او اضافه کرد:‌ «هیچ نقشه راهی برای تشکیل یک خانواده وجود ندارد: همیشه یک مذاکره بزرگ است. اما نیازی کل‌گرایانه دارم به کار کردن و روابط عاشقانه در زندگی‌ام.»

او در سال 2017 زمانی که برای فیلم “بانوی آهنین” برنده جایزه شد درباره همسرش گفت بود: «در ابتدا می‌خواهم از دان تشکر کنم چون وقتی در پایان سخنرانی از همسرتان تشکر می‌کنید، با پخش موسیقی باعث می‌شوند نامش شنیده نشود. می‌خواهم او بداند که برای هرچه بیش از همه در زندگی‌ام ارزش قائل هستم تو آن را به من بخشیده‌ای.»

آخرین بار در مراسم اسکار سال 2018 بود که این دو با یکدیگر دیده‌ شدند. استریپ روز گذشته در حالی در مراسم اهدای جوایز “شاخدت آستوریاس” شرکت کرد که حلقه ازدواج به دست داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *