جدایی ویل اسمیت از همسرش بدون طلاق رسمی!

به تازگی خبری مبنی بر جدایی ویل اسمیت از همسرش بدون طلاق رسمی در رسانه های مجازی پخش شده که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران داشته است.

اخیراً خبر عجیبی درباره طلاق غیر رسمی ویل اسمیت از همسرش منتشر شده و بر این اساس گفته شده که این دو هفت سال است که جدا از هم زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: غیر رسمی: فصل دوم سریال Moon Knight ساخته نمی‌شود

جدایی ویل اسمیت از همسرش بدون طلاق رسمی

“Jada Pinkett Smith” در مصاحبه‌ای تایید کرد که او و “Will Smith” حدود هفت سال است که از هم جدا شده‌اند، در حالی که هنوز به‌طور قانونی طلاق نگرفته‌اند.

پینکت اسمیت که سابقه حضور در فیلم‌هایی از جمله “The Matrix Reloaded” را دارد، در مصاحبه‌ای با NBC News اعلام کرد که او و اسمیت در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفته‌اند زندگی جداگانه‌ای داشته باشند. او درباره رابطه‌اش با اسمیت گفت:

“دلایل متعددی برای شکست این رابطه وجود داشته است. به نظر می‌رسد زمانی که به سال 2016 رسیدیم، هر دویمان از تلاش کردن خسته شده بودیم. هرکدام از ما هنوز هم در خیالاتمان درگیر بودیم و انتظار داشتیم که طرف مقابل باید به چه شکلی باشد.”

ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند و در حال حاضر دو فرزند به نام‌های “Jaden” و “Willow” دارند که هر دو نیز هنرمند هستند.

تقریبا از مدت‌ها قبل شایعات بسیار زیادی درباره رابطه این دو زوج منتشر شده است و آن‌ها به‌شیوه‌های مختلفی درباره این موضوع صحبت کرده‌اند. در سال ۲۰۱۳، پینکت اسمیت در یک پست فیس‌بوک شایعات مربوط به رابطه باز خودشان را رد کرد و در عوض آن را یک رابطه “بالغ” خواند. با وجود اینکه ویل اسمیت و پینکت اسمیت از سال ۲۰۱۶ از یکدیگر جدا بوده‌اند؛ اما این زوج تاکنون درخواست طلاق رسمی نداده‌اند.

بیوگرافی ویل اسمیت

ویل اسمیت، بازیگر، صداپیشه، خواننده رپ، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی، در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸ در فیلادلفیا متولد شد. او فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه بازیگری را از سال ۱۹۸۸ آغاز کرد.

ویل اسمیت با شروع حرفه خود به عنوان یک خواننده رپ شناخته شد و در دهه ۱۹۹۰ با بازی در سریال تلویزیونی “فرش پرینس” به شهرت رسید. او در بین ۲۱ فیلم که در آنها نقش اصلی را بازی کرده است، ۱۷ فیلم با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار موفقیت‌های قابل توجهی را به دست آورده است.

جدایی ویل اسمیت از همسرش بدون طلاق رسمی

در سال ۲۰۰۷، ویل اسمیت به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود توسط مجله نیوزویک شناخته شد. او تاکنون یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا، یک جایزه ساترن، یک جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه گرمی را به خود اختصاص داده است. در سال ۲۰۲۲، ویل اسمیت برای بازی در فیلم “شاه ریچارد” به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد، جایزه اسکار را از آن خود کرد.

ویل اسمیت در طول فعالیت هنری خود در فیلم‌هایی همچون “داستان کوسه”، “من افسانه ام”، “هنکاک”، “پس از زمین”، “جوخه انتحار”، “من ربات”، “پسران بد”، “درخشان”، “علاالدین”، “روز استقلال”، “مردان سیاهپوش” و “به زمین خوش آمدید” نقش‌آفرینی کرده است

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *